Dobrý deň, chcem sa Vás opýtať, či cez most Apollo chodí 95, podľa trasy 95 z Vyšehradskej na námestie Ľ. Štúra áno, ale na moste Apollo to nemáte vyznačené, tak isto keď som si hľadala trasu Podzahradná námestie Ľ. Štúra odkazuje ma to na nejaká zvláštny prestup, kvôli ktorému som dnes pol hodinu blúdila a išla na to námestie Ľ. Štúra peši.
Prosím o vysvetlenie, lebo toto je naozaj veľmi zvláštne presúvať sa na nejakú imaginárnu zastávku, ktorá asi ani neexistuje a na moste Apollo v smere do centra vôbec nevyznačená 95.
Verím, že mi skoro odpíšete, aby som ďalšie dni nemusela blúdiť a hľadať zastávku, ktorá ma byť dve minúty od vystúpenia.
Ďakujem.
87
► Petržalka, Ovsište
10:55 Podzáhradná NA ZNAMENIE zóna 101
12 zastávok, 16 min zóny 101, 100
11:11 Most Apollo
zóna 100
Presun medzi nástupišťami zastávky Most Apollo 2 min
95
% ► Staré Mesto, Námestie Ľudovíta Štúra
11:17 Most Apollo
zóna 100
3 zastávky, 5 min zóna 100
11:22 Nám. Ľ. Štúra
Prosím o vysvetlenie, lebo toto je naozaj veľmi zvláštne presúvať sa na nejakú imaginárnu zastávku, ktorá asi ani neexistuje a na moste Apollo v smere do centra vôbec nevyznačená 95.
Verím, že mi skoro odpíšete, aby som ďalšie dni nemusela blúdiť a hľadať zastávku, ktorá ma byť dve minúty od vystúpenia.
Ďakujem.
87
► Petržalka, Ovsište
10:55 Podzáhradná NA ZNAMENIE zóna 101
12 zastávok, 16 min zóny 101, 100
11:11 Most Apollo
zóna 100
Presun medzi nástupišťami zastávky Most Apollo 2 min
95
% ► Staré Mesto, Námestie Ľudovíta Štúra
11:17 Most Apollo
zóna 100
3 zastávky, 5 min zóna 100
11:22 Nám. Ľ. Štúra
Ike
Na druhej strane, pri "plánovaní" dopravných projektov existovali aj také, kde sa situácia v budúcnosti podcenila, resp. naopak precenila. Metro v Bratislave považujem za projekt, ktorý bol výrazne precenený. V dobe keď sa uvažovalo o metre bolo nereálne aby bolo rentabilné a už najmenej skúsení demografi museli pomocou modelov vedieť, že ani tak skoro rentabilné nebude. Často ale išlo o ideologické zvyšovanie počtu obyvateľov a pričleňovanie okolitých obcí, len aby sme mali miliónovú Bratislavu a mohli si povedať, že to už metro byť musí.
Asi najväčší fail v tomto smere bola železničná stanica v Rožňave. A druhý by rozhodne bolo metro v Bratislave, ktoré by sa podľa mňa dostalo v súčasnosti do takého štádia, že by sa začalo rušiť a rozoberať.
Čo Bratislava potrebuje je električkový obchvat, rýchlejšiu premávku električiek a čo najmenej úrovňových križovaní. A hlavne stavať trate. Trocha to preženiem, ale keby sme boli Budapešť alebo Viedeň, tak nám električky jazdia pomaly tam, kde dnes autobusy.