Ak pôjde mesto do rekonštrukcie električkovej trate na hlavnú stanicu samo, je šanca, že bude kríženie so Šancovou mimoúrovňové alebo toto riešenie definitívne zanikne a električky budú aj naďalej 1-2 minúty strácať na semaforoch?
a 31Tr sú duobusy, alebo len s pomocným dieselagregátom? Lebo to druhé by malo byť primárne určené na mimoriadne prípady na trati a nie pravidelnú prevádzku. Aspoň tak to tu na fóre bolo písané pred dodávkou našich 25tiek
no ved tak to pozadovali na magoriate, ze z Patronky na Kramare pod dratom a dalej na agregat, "ved to je duobus a podla info vyrobcu ma dojazd 100 km" ? a obide sa tym aj poziadavka EU
treba sa pozrieť do územného plánu kadiaľ je navrhnutá trať do Lamača... myslím že toto bude nutné najprv upgradovať až potom premýšľať nad začatím ťahania trate...
pokiaľ viem, tak aj tu sú najčastejšie problémy s diferákom, niekedy to nechajú dospieť do takej absurdity, že sa musí kúpiť komplet nová zadná náprava, holt je to cena za jednomotorový klbák na trati so stálym stúpaním cca 7%, ktorý jazdí skoro nonstop plný
No najhoršie je na tom tá Hany Meličkovej smer DD. Neviem či to už opravili a Tománkova ? Keď prišli TEDOMy tak tam museli použiť kneeling, aby podlaha dosiahla výšku oproti chodníku porovnateľnú s inými bežnými zastávkami. Také koľaje ako sú vyjazdené tam som ešte nevidel
sranda, že podobné problémy s 25Tr ako máme my, sú aj v Brne a Prešove, aj keď v menšom merítku a v Českých Budějoviciach s nimi problém nemajú, podľa webu im jazdí všetkých 31 vozov. nebude to tým, že majú rovinaté trate? nikdy som tam nebol, takže to nepoznám
O tom viem, ale na ich stave sa prejavuje aj otrasná kvalita zastávok a niektorých častí ciest. Veď stačí sa započúvať ako tam počas jazdy všetko búcha, trasie, klepe. Kebyže jazdia na kvalitných cestách alebo aspoň tie zastávky nevyzerajú ako vlaková trať tak by sa neprejavovali takéto búchania, klepania atď. A v prípade, že akékoľvek vozidlo nebude mať kvalitný rám (teraz nenarážam na konkrétne autobusy/trolejbusy ale všeobecne) tak otázka prasknutia takéhoto rámu je ešte viac urýchlená,
je to presne tak, ako píšeš, Lamač mal byť dávno zadrátovaný, o drátoch v Mlynskej doline sa toho popísalo viac ako dosť a väčší nezmysel ako uvažované predlženie drátov na Trenčianskej som naozaj nevidel, to už aj tá L64 je oproti tomu systémové riešenie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133