Reakcia na: Ámos #196671:
Pretože potiahnuť do Petržalky linky zo všetkých radiál by znamenalo zbytočne hustý interval a teda príliš vysokú kapacitu (rátaj aj s tým, že šalina má podstatne vyššiu kapacitu ako akýkoľvek bus) a teda treba vybrať len niektoré linky, ktoré by tam jazdili, dve alebo tri. Preto sa prikláňam k variante L3 +L8 a asi aj L1, ale to by úplne stačilo, v sedle by to bolo dokonca až príliš. Spojenie z Petržalky do KV s prípadnou L6 by bolo určite menej využívané, ako napr. s L3 do Rače, to snáď uznáš aj sám.Čo sa týka zastávky pod Manderlákom - Uvažuje sa tam o vybudovaní novej zastávky pre električku, zhruba v miestach ako je dnes to zábradlie (Jesenského by sa zrušila, alebo by ostala, avšak len pre L6). Neviem síce, do akej miery sa tým vôbec na Magistráte zaoberajú, ale hovorilo sa o tom. A je to logické riešenie, vznikol by veľmi dobrý prestupný bod Kamenné nám. - Manderlák - Nám. SNP. Ak o tom nič nevieš, ešte to nie je dôvod osočovať mňa. ?
Rubber38
A po druhé, až bude hotová 2. etapa šaliny v Petržalke, tak sa o takých veciach môžeme baviť. Ale určite nie teraz (i keď aj v takom prípade som razantne proti L6 do Petržalky, skôr za tie L3 + L8. Prestup by si mal len jeden, a to buď na Šafku, alebo pod Manderlákom).