Ja by som riešil linky 78, 95 a X13 nasledovne (ak tu už boli podobné nápady, tak sorry, ale nemám čas to tu všetko čítať):
78:
Variant A - skrátiť po ASMN
Variant B - za zastávkou Mlynské nivy by odbočila doprava na Dunajskú a buď by šla na konečnú Rajská alebo priamo po Dunajskej na Kamenné, výstupište by sa spravilo na konci Dunajskej, kde by vozy aj prestávkovali (trebalo by zrušiť pár parkovacích miest), nástupište by bolo na električkovej zastávke a ďalej by odbočila zo Špitálskej doprava na Rajskú.
Variant C - skrátiť po Euroveu, len tam neviem, kde by stála, keďže ako okružnú linku si ju moc neviem predstaviť a všetky odstavné plochy sú už využité, jedine, že by končila na bývalej konečnej 133.
95: Okružná trasa: na križovatke Jantárová - Bosáková by pokračovala rovno na zastávku Farského a ďalej po trase N80 na most SNP a z neho dole ako linka 50. Most SNP by bola priebežná konečná. Ďalej by šla na Malú Scénu a po svojej terajšej trase späť do Petržalky.
X13:
Variant A - zo SNP by išla doľava na Kamenné, doprava na Rajskú a ďalej na 29.8. a doprava na Dostojevského rad a k Eurovey a späť pričom pri spiatočnej ceste by stála aj na Malej Scéne.
Variant B - išla by len po SNP a buď by sa točila pred tržnicou alebo ako kedysi linka 104, pričom v tomto prípade by mohla mať aj zastávku v blízkosti konečnej Rajská na prestup na t-busy.
78:
Variant A - skrátiť po ASMN
Variant B - za zastávkou Mlynské nivy by odbočila doprava na Dunajskú a buď by šla na konečnú Rajská alebo priamo po Dunajskej na Kamenné, výstupište by sa spravilo na konci Dunajskej, kde by vozy aj prestávkovali (trebalo by zrušiť pár parkovacích miest), nástupište by bolo na električkovej zastávke a ďalej by odbočila zo Špitálskej doprava na Rajskú.
Variant C - skrátiť po Euroveu, len tam neviem, kde by stála, keďže ako okružnú linku si ju moc neviem predstaviť a všetky odstavné plochy sú už využité, jedine, že by končila na bývalej konečnej 133.
95: Okružná trasa: na križovatke Jantárová - Bosáková by pokračovala rovno na zastávku Farského a ďalej po trase N80 na most SNP a z neho dole ako linka 50. Most SNP by bola priebežná konečná. Ďalej by šla na Malú Scénu a po svojej terajšej trase späť do Petržalky.
X13:
Variant A - zo SNP by išla doľava na Kamenné, doprava na Rajskú a ďalej na 29.8. a doprava na Dostojevského rad a k Eurovey a späť pričom pri spiatočnej ceste by stála aj na Malej Scéne.
Variant B - išla by len po SNP a buď by sa točila pred tržnicou alebo ako kedysi linka 104, pričom v tomto prípade by mohla mať aj zastávku v blízkosti konečnej Rajská na prestup na t-busy.
Peon
Nastúpil som na ŽST Lamač smer ASMN do prvého autobusu. Po pár metroch náš vodič prudšie zabrzdil a trúbil na osobné auto. Na to bolo počuť spredu ťuknutie. Vtedy z parkoviska vybehol nešťastne sa tváriaci chalan...
Malé parkovisko pri budove na Lamačskej ceste je v miernom kopci priamo pri ceste. Aby sme neblokovali obojsmernú cestu, autobus odstavil na to parkovisko a za ním idúci druhý bus Slovak Lines tam zastavil tiež a umožnil nástup všetkých cestujúcich obidvoma dvermi (vôbec nekontroloval cestovné lístky). Nakoniec sa všetci pomestili.
Vodič druhého busu sa pýtal jedného cestujúceho, že čo sa stalo a on povedal, že vodič auta si zrejme na parkovisku nezatiahol ručnú brzdu. Čiže z parkoviska sa to auto dostalo pomaly bez šoféra na cestu rovno pred autobus...