Inac by mohli napr. L78 predlzit pod most, kedze nejak to spojenie Nivy - Novy most/elektricky je dost biedne, 12 min. interval v spicke (teda ked neratam L88 s hustejsim intervalom, ale z peknou zachadzkou dez Petrzku)
Ten druhý môže poslúžiť ako okamžitá náhrada prvého v prípade poruchy či nehody.
TomJ
78:
Variant A - skrátiť po ASMN
Variant B - za zastávkou Mlynské nivy by odbočila doprava na Dunajskú a buď by šla na konečnú Rajská alebo priamo po Dunajskej na Kamenné, výstupište by sa spravilo na konci Dunajskej, kde by vozy aj prestávkovali (trebalo by zrušiť pár parkovacích miest), nástupište by bolo na električkovej zastávke a ďalej by odbočila zo Špitálskej doprava na Rajskú.
Variant C - skrátiť po Euroveu, len tam neviem, kde by stála, keďže ako okružnú linku si ju moc neviem predstaviť a všetky odstavné plochy sú už využité, jedine, že by končila na bývalej konečnej 133.
95: Okružná trasa: na križovatke Jantárová - Bosáková by pokračovala rovno na zastávku Farského a ďalej po trase N80 na most SNP a z neho dole ako linka 50. Most SNP by bola priebežná konečná. Ďalej by šla na Malú Scénu a po svojej terajšej trase späť do Petržalky.
X13:
Variant A - zo SNP by išla doľava na Kamenné, doprava na Rajskú a ďalej na 29.8. a doprava na Dostojevského rad a k Eurovey a späť pričom pri spiatočnej ceste by stála aj na Malej Scéne.
Variant B - išla by len po SNP a buď by sa točila pred tržnicou alebo ako kedysi linka 104, pričom v tomto prípade by mohla mať aj zastávku v blízkosti konečnej Rajská na prestup na t-busy.