Tak trochu vám napovím, kde asi co bude s výlukou Šafarikova náměstí. Kdyby vedení DPB oslovilo správnou firmu, tak se luxusně nebavím, jako pár dalších lidí, nad blbostí vedení .. Od které doby vlastní realitní kancelář autobusy? :
Vážené vedenie
Dovoľujem si vás týmto požiadať o spoluprácu pri zabezpečení náhradnej dopravy na linkách MHD a to X13 a 78 vašimi vozidlá, ktoré by boli využité od 14.1.2014 do približne 30.8.2015. Zároveň si vás dovolím touto cestou požiadať o zabezpečenie priestor u vášho sídla spoločnosti pri ulici 29 augusta pre umiestnenie dočasné zastávky pre vyššie spomínané linky, kde by boli ukončené. V prílohe nájdete plánik inkriminovaného zabezpečenie výlukové činnosti na základe čoho vás žiadame o spoluprácu.
Ing. Bronislav Weigl
Riaditeľ úseku prevádzky a techniky
Inac by mohli napr. L78 predlzit pod most, kedze nejak to spojenie Nivy - Novy most/elektricky je dost biedne, 12 min. interval v spicke (teda ked neratam L88 s hustejsim intervalom, ale z peknou zachadzkou dez Petrzku)
DPB dava velmi podrobne informacie. Teraz uz vieme ze dane linky budu presmerovane. A to je vsetko. Mozeme si urobit quiz, ako budu vyzerat nahradne trasy... ?
Zrušenie park.miest? V Autoslave?! To snáď nemyslíš vážne ?
No a okružná 78 určite nie, ráno treba prestávky (vyrovnávacie časy) v centre kvôli zácpam na DH...
Dopravný podnik si prenajal od Karlovej Vsi autobusovú zastávku Segnerova na dva roky: http://www.karlovaves.sk/sites/default/files/zaznam/ZML_najom_pozemku_DPB_as.PDF ? Žeby len formalita alebo sa tu plánuje opätovná premávka nejakej pravidelnej linky po dobu týchto dvoch rokov? ? Divné je hlavne, že je to na dobu určitú a nie neurčitú keďže sa jedná o zastávku náhradnej dopravy.
Netušil som, že problém môže nastať v súčasnosti pri cestovaní na PCL 100+101 aj v rámci Bratislavy! Na ASMN som nastupoval na bus Slovak Lines a pýtal som si z karty lístok na Píniovú. Kartu mi to však nebralo. Tak skúsil mi vydať len po Pažítkovú, ale ani to nešlo...
Ja nosím v obale s kartou aj papierové potvrdenie o kúpe tak som ho požiadal či ma môže pustiť bez papierového lístka, ale to odmietol. Tak vydal mi lístok v hotovosti (len po Pažítkovú) za 0,70 €. Dnes som už nemal cestu okolo ASMN, ale asi v piatok to pôjdem vyreklamovať! Predpokladám, že ostatní cestujúci išli mimo Bratislavy - nikto iný s platbou nemal problém.
V mojej karte určite nie je problém, lebo cestou späť z Ráztočnej mi v inom buse vydal strojček papierový lístok bez problémov...
Dnes som konečne pochopil zmýšlanie Slovak Lines s tými za sebou idúcimi spojmi do / z Bratislavy a potom dlho nič. Ten druhý môže poslúžiť ako okamžitá náhrada prvého v prípade poruchy či nehody.
Nastúpil som na ŽST Lamač smer ASMN do prvého autobusu. Po pár metroch náš vodič prudšie zabrzdil a trúbil na osobné auto. Na to bolo počuť spredu ťuknutie. Vtedy z parkoviska vybehol nešťastne sa tváriaci chalan...
Malé parkovisko pri budove na Lamačskej ceste je v miernom kopci priamo pri ceste. Aby sme neblokovali obojsmernú cestu, autobus odstavil na to parkovisko a za ním idúci druhý bus Slovak Lines tam zastavil tiež a umožnil nástup všetkých cestujúcich obidvoma dvermi (vôbec nekontroloval cestovné lístky). Nakoniec sa všetci pomestili.
Vodič druhého busu sa pýtal jedného cestujúceho, že čo sa stalo a on povedal, že vodič auta si zrejme na parkovisku nezatiahol ručnú brzdu. Čiže z parkoviska sa to auto dostalo pomaly bez šoféra na cestu rovno pred autobus...
Ja by som riešil linky 78, 95 a X13 nasledovne (ak tu už boli podobné nápady, tak sorry, ale nemám čas to tu všetko čítať):
78:
Variant A - skrátiť po ASMN
Variant B - za zastávkou Mlynské nivy by odbočila doprava na Dunajskú a buď by šla na konečnú Rajská alebo priamo po Dunajskej na Kamenné, výstupište by sa spravilo na konci Dunajskej, kde by vozy aj prestávkovali (trebalo by zrušiť pár parkovacích miest), nástupište by bolo na električkovej zastávke a ďalej by odbočila zo Špitálskej doprava na Rajskú.
Variant C - skrátiť po Euroveu, len tam neviem, kde by stála, keďže ako okružnú linku si ju moc neviem predstaviť a všetky odstavné plochy sú už využité, jedine, že by končila na bývalej konečnej 133.
95: Okružná trasa: na križovatke Jantárová - Bosáková by pokračovala rovno na zastávku Farského a ďalej po trase N80 na most SNP a z neho dole ako linka 50. Most SNP by bola priebežná konečná. Ďalej by šla na Malú Scénu a po svojej terajšej trase späť do Petržalky.
X13:
Variant A - zo SNP by išla doľava na Kamenné, doprava na Rajskú a ďalej na 29.8. a doprava na Dostojevského rad a k Eurovey a späť pričom pri spiatočnej ceste by stála aj na Malej Scéne.
Variant B - išla by len po SNP a buď by sa točila pred tržnicou alebo ako kedysi linka 104, pričom v tomto prípade by mohla mať aj zastávku v blízkosti konečnej Rajská na prestup na t-busy.
Ak má spájať stanicu s centrom, tak kľudne môže končiť aj na Nám. SNP (SORka sa otočí aj pred Tržnicou). Do Eurovei sa dá dostať aj inak (napr. 210+50), ako tranzitom cez stred mesta. A bude aj priestor na skrátenie intervalu pri tých dvoch vozoch.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133