Ja tak rozmýšľam, či to je realizovateľné
78 skrátiť po Nové SND, X13 dať cez nám. ľ. štúra a k Eurovei a 95 predĺžiť pod MOST SNP so zastavovaním na Nám. Ľ. Štúra
Ahojte,
nedá sa mi podeliť sem o zážitok zo žiliny...
Cestujem si v kľude na intrák v klbe a ked tu zrazu panovi oproti vyskoci kapor z tašky a rovno do klbu. Pan instinktivne uteka za vodičom, ktorý na zastavke zastavuje a ide s panom do klbu. Co potom nasledovalo netusim kedze som vystupoval. Ale jeden pan utrusil poznamku "Toho uz netreba obaľovať!" ? ? ?
Keď si kúpim ePCL, tak sa mi na kartu zapíše pri prvej kontrole revízorom, že? A ak je prvá kontrola realizovaná sprievodcom vo vlaku, pôjde to bez problémov?
Máš pravdu, nemám vodičák (nemôžem mať zo zdravotných dôvodov). Vychádzal som z predpokladu, že kruháč namiesto semafóru v Hainburgu zrýchli dopravu. V čom sa mýlim?
Aké sú výhody a aké nevýhody dobre spravených kruháčov? Dobre si pamätám, že na Slovensku sa začali kruháče budovať až v 90-tych rokoch? Táto novinka prišla zo západu?
hej, som si to vyhladal v synonymickom slovniku. rekonstruckia nie je oprava ? to bolo konstatovanie faktu, nie sarkazmus.
oprava je uvedenie do povodneho stavu jednoduchym odstranenim chyb, zatail co rekonstrukcia je prestavba, obnova.
V kazdom pripade vzhladom na to, vymena starych BKV za nove je rekonstrukciou. Opravou by to bolo, keby sa trat len prebrusila, vyrovnala, etc. etc.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
oprava je uvedenie do povodneho stavu jednoduchym odstranenim chyb, zatail co rekonstrukcia je prestavba, obnova.
V kazdom pripade vzhladom na to, vymena starych BKV za nove je rekonstrukciou. Opravou by to bolo, keby sa trat len prebrusila, vyrovnala, etc. etc.