Dnes som konečne pochopil zmýšlanie Slovak Lines s tými za sebou idúcimi spojmi do / z Bratislavy a potom dlho nič. Ten druhý môže poslúžiť ako okamžitá náhrada prvého v prípade poruchy či nehody.
Nastúpil som na ŽST Lamač smer ASMN do prvého autobusu. Po pár metroch náš vodič prudšie zabrzdil a trúbil na osobné auto. Na to bolo počuť spredu ťuknutie. Vtedy z parkoviska vybehol nešťastne sa tváriaci chalan...
Malé parkovisko pri budove na Lamačskej ceste je v miernom kopci priamo pri ceste. Aby sme neblokovali obojsmernú cestu, autobus odstavil na to parkovisko a za ním idúci druhý bus Slovak Lines tam zastavil tiež a umožnil nástup všetkých cestujúcich obidvoma dvermi (vôbec nekontroloval cestovné lístky). Nakoniec sa všetci pomestili.
Vodič druhého busu sa pýtal jedného cestujúceho, že čo sa stalo a on povedal, že vodič auta si zrejme na parkovisku nezatiahol ručnú brzdu. Čiže z parkoviska sa to auto dostalo pomaly bez šoféra na cestu rovno pred autobus...
Ja by som riešil linky 78, 95 a X13 nasledovne (ak tu už boli podobné nápady, tak sorry, ale nemám čas to tu všetko čítať):
78:
Variant A - skrátiť po ASMN
Variant B - za zastávkou Mlynské nivy by odbočila doprava na Dunajskú a buď by šla na konečnú Rajská alebo priamo po Dunajskej na Kamenné, výstupište by sa spravilo na konci Dunajskej, kde by vozy aj prestávkovali (trebalo by zrušiť pár parkovacích miest), nástupište by bolo na električkovej zastávke a ďalej by odbočila zo Špitálskej doprava na Rajskú.
Variant C - skrátiť po Euroveu, len tam neviem, kde by stála, keďže ako okružnú linku si ju moc neviem predstaviť a všetky odstavné plochy sú už využité, jedine, že by končila na bývalej konečnej 133.
95: Okružná trasa: na križovatke Jantárová - Bosáková by pokračovala rovno na zastávku Farského a ďalej po trase N80 na most SNP a z neho dole ako linka 50. Most SNP by bola priebežná konečná. Ďalej by šla na Malú Scénu a po svojej terajšej trase späť do Petržalky.
X13:
Variant A - zo SNP by išla doľava na Kamenné, doprava na Rajskú a ďalej na 29.8. a doprava na Dostojevského rad a k Eurovey a späť pričom pri spiatočnej ceste by stála aj na Malej Scéne.
Variant B - išla by len po SNP a buď by sa točila pred tržnicou alebo ako kedysi linka 104, pričom v tomto prípade by mohla mať aj zastávku v blízkosti konečnej Rajská na prestup na t-busy.
Ak má spájať stanicu s centrom, tak kľudne môže končiť aj na Nám. SNP (SORka sa otočí aj pred Tržnicou). Do Eurovei sa dá dostať aj inak (napr. 210+50), ako tranzitom cez stred mesta. A bude aj priestor na skrátenie intervalu pri tých dvoch vozoch.
Ja tak rozmýšľam, či to je realizovateľné
78 skrátiť po Nové SND, X13 dať cez nám. ľ. štúra a k Eurovei a 95 predĺžiť pod MOST SNP so zastavovaním na Nám. Ľ. Štúra
Ahojte,
nedá sa mi podeliť sem o zážitok zo žiliny...
Cestujem si v kľude na intrák v klbe a ked tu zrazu panovi oproti vyskoci kapor z tašky a rovno do klbu. Pan instinktivne uteka za vodičom, ktorý na zastavke zastavuje a ide s panom do klbu. Co potom nasledovalo netusim kedze som vystupoval. Ale jeden pan utrusil poznamku "Toho uz netreba obaľovať!" ? ? ?
Keď si kúpim ePCL, tak sa mi na kartu zapíše pri prvej kontrole revízorom, že? A ak je prvá kontrola realizovaná sprievodcom vo vlaku, pôjde to bez problémov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec