Ak má spájať stanicu s centrom, tak kľudne môže končiť aj na Nám. SNP (SORka sa otočí aj pred Tržnicou). Do Eurovei sa dá dostať aj inak (napr. 210+50), ako tranzitom cez stred mesta. A bude aj priestor na skrátenie intervalu pri tých dvoch vozoch.
Ja tak rozmýšľam, či to je realizovateľné
78 skrátiť po Nové SND, X13 dať cez nám. ľ. štúra a k Eurovei a 95 predĺžiť pod MOST SNP so zastavovaním na Nám. Ľ. Štúra
Ahojte,
nedá sa mi podeliť sem o zážitok zo žiliny...
Cestujem si v kľude na intrák v klbe a ked tu zrazu panovi oproti vyskoci kapor z tašky a rovno do klbu. Pan instinktivne uteka za vodičom, ktorý na zastavke zastavuje a ide s panom do klbu. Co potom nasledovalo netusim kedze som vystupoval. Ale jeden pan utrusil poznamku "Toho uz netreba obaľovať!" ? ? ?
Keď si kúpim ePCL, tak sa mi na kartu zapíše pri prvej kontrole revízorom, že? A ak je prvá kontrola realizovaná sprievodcom vo vlaku, pôjde to bez problémov?
Máš pravdu, nemám vodičák (nemôžem mať zo zdravotných dôvodov). Vychádzal som z predpokladu, že kruháč namiesto semafóru v Hainburgu zrýchli dopravu. V čom sa mýlim?
Aké sú výhody a aké nevýhody dobre spravených kruháčov? Dobre si pamätám, že na Slovensku sa začali kruháče budovať až v 90-tych rokoch? Táto novinka prišla zo západu?
Valec