Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Error 0x007 #196407:
Keby si vedel, čo ten voz skrýva. Počnúc kabínkou, cez rám a končiac otrasným, zapáchajúcim interiérom.
Reakcia na: Peter6607 #196406:
Hmm, zaujimave ? lebo vzdy ked som s tym isiel tak sa my pacilo aky je pekne tichy ?
Reakcia na: Error 0x007 #196402:
Veď trať na Mlynských nivách pôjde popred súčasnú i navrhovanú budovu AS.
Reakcia na: Error 0x007 #196401:
je to absenciu naprav RABA ?
Reakcia na: Error 0x007 #196399:
a kam by si chcel na Dostojevskeho vopchat segregovanu trat ?
Reakcia na: Solider #196400:
Hento som iba navrhoval keby sa rozmyslalo o elektricke ktora by presla rovno pred budovou AS
Otakzka pre troflakov:
Cim to je ze 6639 jazdi takmer bezhlucne? Je to kvoli napravam HN2? Lebo je to pekny priklad ake mozu byt trolejbusy tiche oproti autobusom (len interier trochu hrkota) ?
Reakcia na: Error 0x007 #196389:
Nemusí ísť po Továrenskej. Na križovatke Karadžičova – Mlynské nivy sa napojí na prievozskú radiálu.
Reakcia na: Ámos #196398:
? Na co by jazdili pod zemou? Elektricka ktora jazdi na segregovanej drahe nestoji v zapche, teda aspon to vtedy kym nepride dajaky tropik v poršatku a zablokuje drahu... Teda ja zvycajne nevidim auta jazdit po elektrickovej drahe (teraz nemyslim priecestia!)
Reakcia na: Error 0x007 #196397:
pri predpoklade ze by boli podzemou.
Reakcia na: Ámos #196391:
Neviem, ale pochybujem ci by mal trofel dostatocnu kapacitu. Elektricka ma ovela vacsiu (nove Skody viac ako dvojnasobnu oproti troflom)... a hlavne by nestali v zapchach...
Reakcia na: 810zssk #196393:
Neviem, iba ma to tak napadlo aby ET presla rovno pri AS...
A co tak obratisko pre eliny pri AS tak ako to maju aj trofle? Bolo by to vhodne aj v pripade vyluky...
Reakcia na: 810zssk #196394:
a veeela vela vela EU fondov 😃
Reakcia na: Ámos #196391:
Tam sa ziada aj trolejbus aj elektricka.
Reakcia na: Error 0x007 #196389:
Ved samotna Karadzicova je velmi blizko AS, naco zachadzka?
Reakcia na: Ámos #196391:
samozrejme dvojklbove trofle by podnik nakupil az vtedy, keby prvy prototyp vyrobil SOR ?
Reakcia na: Ike #196390:
z objektivneho hladiska to co ratas do rychlosti na tej trati zarataj aj na centrum. hlavne tie rychloprejazdne vyhybky, retardery na Hurbanovom, preferencia Kollarko, vypnutie Florianskeho, zakaz odbocenia z Kriznej na Spitalsku, uprava signalu, etc. etc.
Uz len taky zakaz odbocenia dolava pri SNM cez el.trat by velmi pomohlo. Vodici dnes mozu pouzit pohodlne spojenie cez semafor, okolo reduty a Medenu.

To co sa ziada na Dostojevskeho je bud elektricka ale ja by som tam skor dal trofel s napojenim cez nabrezie na DD. cize spojenie L202, s L33 so skratenim L70 na Rajsku. A tym teda priame prepojenie funckie byvania (DD, KV, Dubravka) s funkciou praca (Centrum, Eurovea, Penta projek, HB reavis projekt a Apollo a okolie)
Taketo nieco by bud pytalo husty interval v spicke ak nie dvojklbove trofle.
Reakcia na: Ámos #196387:
To je ťažko zhodnotiť. Z normatívneho hľadiska keby na uvedenej "spojke" boli tri-štyri zastávky, výhybky by boli rýchlo-prejazdné a samozrejme by fungovala preferencia, myslím si, že by to mohlo konkurovať.

Rozhodne si myslím, že niečo potrebné potrebuje Bratislava ako soľ. Lebo radiálový systém so súčasným nódom definovaným Floriáskym nám., Vazovou a Americkým nám. je skutočne z viacerých hľadísk nevýhodný (aj z hľadiska plánovania výluk, prípadne mimoriadnych situácií)
Reakcia na: Ike #196383:
+ Legionarska - Sancova - hl. st.

Avsak KDI by sa jedoval kedze by to obmedzovalo IAD...

Pri ET na Dostojevskeho/Karadzicovej som mal taky napad ze by sa trat mohla potiahnut po Tovarenskej a presla by velmi blizko AS... Len ci by to dovolil postavit na svojom uzemi HaBeRG...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.