Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
..podla mňa si mhd robi zákony podla seba /štát v štáte/a nema ani dobre vyskolenych pracovnikov. Som dochodkyna od roku 2012, pre statne institucie /socialna poistovna,danovy urad,zdrav.poist./som
dochodkyna, ale pre dopravny podnik od 1.7.2013 nie som dochodkyna, pretoze som nedovrsila vek
60 rokov!!!!!. Čert to ber!!! -povedala som si že 4 mesiace vydržím!!!! a kúpim električenkuza 26.90,-EUR.
Dňa 12.12.2013 mi vypršala platnosť kupónu.Na železničnej stanici som si chcela kúpiť, mesačný kupón,ale pracovníčka pri okienku /mahagónové krátke vlasy s okuliarmi/ mi povedala,že mesačnú mi nepredá, končí mi platnosť čípovej karty,tu nemôže zrušiť, pretože dňa 26.12.2013 dovŕšim vek 60 rokov. Na otázku čo mi vlastne môže urobiť???
nevedela nič povedať a hovorila dookola to isté. Ako je to možné, že pracovníčka nevie co má robiť a poradiť dôchodkyňi !!!! len to ,že si mám kupovať 1,- EUR lístok????.. Poberám dôchodok 290,.-EUR a nie je myslitelné aby som kazdý druhý deň pri návšteve lekárov platila niekoľko EUR.
Príspevok som napísala vzhľadom k tomu, aby vedeli dôchodcovia, ktorý ešte nemajú vek 60 rokov
čo ich od štátu čaká, za odpracovaných 40 rokov.NIČ NIE DOBRÉ!!!!!! Pravdy sa v našom štáte nedopátrate.Každý si robí čo chce!!!!
K doprave MHD Bratislava, sa radšej ani nebudem vyjadrovať, je to zúfalé,/niektoré autobusové linky vypadávajú,autobusy v dezolátnom stave.....atd , ale kde idú naše peniaze, to Vám nikto nepovie!!!!!
Všetkým prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov?
Reply on: Ámos #196370:
V Prahe je vacsina trati bud zaasfaltovana, alebo zamacacohlavovana...a oboje vyzera, ze tam je odfurt. Takze podbijanie neviem ako robia..ale mozno to vedia fajne zamaskovat (povrch) po podbijani nazad do origo vzhladu. ? Trate tam asi aj pravidelne brusia a cistia. Tram, tam maju celkom dobre chrono a fajn prejazd krizovatkou (preferencia?) Tie zihana zo zastavok aj v meste ani nehovorim. Pekne tiche su tam tak CKD ako aj porche/skoda eliny. U nas je to na zaplakanie na vacsine elinovej siete ?
P.S. Co som si vsimol, tak tam v meste maju cyklisti umoznene ist po tram trati, aby nesaskovali na pravej krajnici (ak je tom uzke) resp. nestrasili na chodnikoch. To v BA nehrozi?
Celkom fajn feature je odpocet na semaforoch pre pesich na frekventovanych usekoch.? Takmer vsade na zastavkach bola nejaka ta mapa MHD resp. moznosti prestupov atd. Tak isto aj hlasenie v MHD s info o prestupoch.
Uz teraz lutujem nove BA eliny, ako sa tu znicia neudrzbou a na neudrzovanych tratiach? ?
Reply on: Ámos #196378:
no keď opäť prišla reč na ten koľajový vysávač, týmto pozdravujem DPB (je mi jasné, že píšem na iMHD) a bolo by fajn vytiahnuť ho von a povysávať koľajisko napr. v priestore zastávky Pekná cesta a vysávať s tým pravidelne, aspoň keď sa sype piesok. A keďže je sobota, cez týždeň asi adresujem nejaký pozdrav aj oficiálne, lebo ten bordel asi ako obyčajne nikto nevidí! ?
Reply on: Ámos #196403:
Ja by som osobne radsej potiahol okolo Eurovei/SND (este by aj tetky na oil street mali pekny vyhlad na moderny bratislavsky nosny system ?)
Reply on: Peter6607 #196408:
Pokial tam nikto nenamoci si nemyslim ze tam zaregistrujem dajaky smrad, ale zda sa ze mas lepsi nos ako ja (ja ho mam cely cas zapchaty ?)

Inac preco bol tvoj prispevok odstraneny ?? lol
Reply on: Solider #196405:
Chapem ta dobre? ET pojde zo Safka po Dostojevskeho albo popri Eurovei, pri krizovatke z odboci doprava na Mlynske Nivy kde pokracuje dalej smerom na Prievoz, ET odboci dolava a prejde pred stanicnou budovou, potom opät dolava tam niekde kde teraz stoju abusy/tbusy, a potom zase odboci doprava na Karadzicovu?
V tom pripade je trasa po Tovarenskej kratsia, a elektricka nemusi ist ostrymi oblukmi, co sa rovna vyssia rychlost
Reply on: Error 0x007 #196407:
Keby si vedel, čo ten voz skrýva. Počnúc kabínkou, cez rám a končiac otrasným, zapáchajúcim interiérom.
Reply on: Peter6607 #196406:
Hmm, zaujimave ? lebo vzdy ked som s tym isiel tak sa my pacilo aky je pekne tichy ?
Reply on: Error 0x007 #196402:
Veď trať na Mlynských nivách pôjde popred súčasnú i navrhovanú budovu AS.
Reply on: Error 0x007 #196401:
je to absenciu naprav RABA ?
Reply on: Error 0x007 #196399:
a kam by si chcel na Dostojevskeho vopchat segregovanu trat ?
Reply on: Solider #196400:
Hento som iba navrhoval keby sa rozmyslalo o elektricke ktora by presla rovno pred budovou AS
Otakzka pre troflakov:
Cim to je ze 6639 jazdi takmer bezhlucne? Je to kvoli napravam HN2? Lebo je to pekny priklad ake mozu byt trolejbusy tiche oproti autobusom (len interier trochu hrkota) ?
Reply on: Error 0x007 #196389:
Nemusí ísť po Továrenskej. Na križovatke Karadžičova – Mlynské nivy sa napojí na prievozskú radiálu.
Reply on: Ámos #196398:
? Na co by jazdili pod zemou? Elektricka ktora jazdi na segregovanej drahe nestoji v zapche, teda aspon to vtedy kym nepride dajaky tropik v poršatku a zablokuje drahu... Teda ja zvycajne nevidim auta jazdit po elektrickovej drahe (teraz nemyslim priecestia!)
Reply on: Error 0x007 #196397:
pri predpoklade ze by boli podzemou.
Reply on: Ámos #196391:
Neviem, ale pochybujem ci by mal trofel dostatocnu kapacitu. Elektricka ma ovela vacsiu (nove Skody viac ako dvojnasobnu oproti troflom)... a hlavne by nestali v zapchach...
Reply on: 810zssk #196393:
Neviem, iba ma to tak napadlo aby ET presla rovno pri AS...
A co tak obratisko pre eliny pri AS tak ako to maju aj trofle? Bolo by to vhodne aj v pripade vyluky...
Reply on: 810zssk #196394:
a veeela vela vela EU fondov 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.