Reply on: Mikimaus #196366:
Pri električkách sme si mnohí zvykli na nesutočnú pomalosť. Ja osobne som si to ani neuvedomoval. Teraz však keď jazdí autobus (X13) súbežné s električkou je to katastrofa. Keď pred seba na Šafku chytí L2 tak sa vlečieme asi takou rýchlosťou akoby niekto vedľa nás utekal. Najlepšieje, že L2 a LX13 majú cez víkend CP nastavený tak, aby vždy spoločne išli na úseku Šafko-Hurbanovo nám. Našťastie sa mnohí električkári "vycvičili" a sú tak empatický, že aj keď je zastávka na Šafku voľná. čakajú niekedy skoro aj minútu, aby pustili pred seba X13Osobne som bol tak trochu v šoku keď som v Budapešti zistil, že tam sa treba v električke za jazdy držať lebo tam je tá rýchlosť až nebezpečná
či je to rovina, zákruta. V centre mesta (nápr. Deák tér - Szent Gellért tér alebo na nábreží...) platí to isté. Tam je električka naozaj NS
Ámos
Hlavne ze si ti jedrbabalovia z DPB naplanovali v Dubravke to iste o co sa roky nevedia starat miesto toho o co by sa nemuseli starat cize pevnu jazdnu drahu so zatravnenim. Tam by aj vlnkovatost kolajnic tak nehucala vdaka zatravneniu. Naklady na reko su v tomto pripade irelevantne, kedze to plati EU.
Su to proste komunisticke lamy!