Pri električkách sme si mnohí zvykli na nesutočnú pomalosť. Ja osobne som si to ani neuvedomoval. Teraz však keď jazdí autobus (X13) súbežné s električkou je to katastrofa. Keď pred seba na Šafku chytí L2 tak sa vlečieme asi takou rýchlosťou akoby niekto vedľa nás utekal. Najlepšieje, že L2 a LX13 majú cez víkend CP nastavený tak, aby vždy spoločne išli na úseku Šafko-Hurbanovo nám. Našťastie sa mnohí električkári "vycvičili" a sú tak empatický, že aj keď je zastávka na Šafku voľná. čakajú niekedy skoro aj minútu, aby pustili pred seba X13
Osobne som bol tak trochu v šoku keď som v Budapešti zistil, že tam sa treba v električke za jazdy držať lebo tam je tá rýchlosť až nebezpečná či je to rovina, zákruta. V centre mesta (nápr. Deák tér - Szent Gellért tér alebo na nábreží...) platí to isté. Tam je električka naozaj NS
existuje nejaký racionálny dôvod, pre ktorý sa u nás trate za bežných okolností ani nepodbíjajú, ani nebrúsia? Ako obyčajne peniaze? Zo sledovania fóra mám poznatky, že brúsiaci voz, ktorý DPB má, sa nedá použiť a podbíjačku nemá vôbec (ak som pochopil správne, brúsenie a podbíjanie sa v "súčasnosti" zabezpečovalo dodávateľsky). Nemám v tejto oblasti prehľad, ale mám nepríjemné tušenie, že sme opäť v niečom jedineční...
Ináč už dlhšiu dobu pozorujem odkopávanie štrku z priestoru medzi podvalmi v úseku Nám. Biely kríž - Mladá garda, možno aj inde (poslednú takúto akciu som zachytil asi pred 3 týždňami). Po nejakom čase tie úseky zase zasypú a týka sa to vždy asi 5 - 6 podvalov za sebou... čo to je? podbíjanie po bratislavsky? ☺
a je to stavom trati. su useky kde ani u nas 2xT3 nepocujes. Resp. pocujes len tiche svistanie. Bohuzial tych usekov je strasne malo. Chyba zrejme zakladna udrzba ako brusenie kolajnic a podbijanie.
Hlavne ze si ti jedrbabalovia z DPB naplanovali v Dubravke to iste o co sa roky nevedia starat miesto toho o co by sa nemuseli starat cize pevnu jazdnu drahu so zatravnenim. Tam by aj vlnkovatost kolajnic tak nehucala vdaka zatravneniu. Naklady na reko su v tomto pripade irelevantne, kedze to plati EU.
Su to proste komunisticke lamy!
Prave se vracim z hradu.... Opat musim smutne skonstatovat, ze mame Prahe co zavidiet? Cesty v celkom dobrom stave, dokonca aj tah na nuselsky most je celkom v poho..a to nespominam chodniky? Kiezby sme mali aspon taketo cesty v BA?
Dnes som sa vyviezol na hrad a ejhla 2xT3..krasne slapala, ziaden hrmot a hrkot, eliny casto svihaju po meste. Neviem, ci je to rozchodom,(ne)udrzbou...ale DPB sa ma co ucit. Niekto tu nedavno niekde pisal o tratiach v Prahe, ze su nanic...no kiezby sme mali aspon take? Co ma caka po prichode zajtra do BA? Rozbite cesty, nefungujuci NDS, polofungujuci IDS a nefunkcna elina na HLST?
Na Marianka.sk je zverejneny navrh optimalizacie dopravy v Marianke + rozsirenie obsluhy marianka.sk. Ked chcete, pripomienkujte (pozitivne hodnotenie sa hodi tiez :)).
Ámos
Hlavne ze si ti jedrbabalovia z DPB naplanovali v Dubravke to iste o co sa roky nevedia starat miesto toho o co by sa nemuseli starat cize pevnu jazdnu drahu so zatravnenim. Tam by aj vlnkovatost kolajnic tak nehucala vdaka zatravneniu. Naklady na reko su v tomto pripade irelevantne, kedze to plati EU.
Su to proste komunisticke lamy!