Reakcia na: mex3 #189138:
"(pozn: dakujem administratorovi ze mi neustale maze konto. a rovnako za to ze mi uz blokuje aj povodnu IP adresu. trapne.)"1.1. Používaním stránok imhd.sk a mhd.sk (ďalej len Stránky) používateľ súhlasí s nasledujúcimi podmienkami používania (ďalej len Podmienky).
1.6. Prevádzkovateľ neručí za dostupnosť služieb a vyhradzuje si právo obmedziť alebo zrušiť používateľovi prístup.
2.5. Používateľ sa zaväzuje v príspevkoch do diskusných fór
2.5.2. nepoužívať vulgarizmy a hrubé výrazy
2.5.4. nefloodovať (nezahlcovať fóra rovnakými alebo podobnými príspevkami)
2.5.5. uvádzať iba pravdivé a nezavádzajúce informácie
2.6. V prípade porušenia predchádzajúcich bodov bude používateľovi zrušené používateľské konto a/alebo prístup na Stránky.
2.7. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zablokovať prístup používateľom pristupujúcim k Stránkam z rovnakých IP adries, aké mal používateľ, ktorému bol na základe porušenia Podmienok zrušený prístup na stránky alebo používateľské konto.
Ámos
Lausanne- VAL - velkost voznov asi 2xT3, to skutocne mozme budovat elektricku, je to vyrazne lacnejsie
Toulouse - opat lahky system VAL
Rennes - opat VAL
Marseille - 850tis obv. pisal som porovnatelne
Lyon - 2 voznove supravy. skutocne, kvoli tomu chces minut miliardy?
Helsinki - 560tis obv., jedna linka. ty tvrdis, ze BA by uzivila dve.
Lille - skutocne nam chces hovorit o tych 2 metre sirokych voznoch? s mensou kapacitou ako 2xT3?
Nie je ti divny, ze francuzsky system VAL je vo francuzskych mestach a jedna sa tak o podporu vlastnej ekonomiky z nacionalistickych dovodov, zrejme bez realnych ekonomickych ukazovatelov. rozvijaju dalej tieto francuzske mesta system VAL alebo buduju elektickove trate?