? Raz som na Botanickej Zahrade videl 5-ku s cielom Karlova Ves, ale nevenoval som tomu nejaku pozornost, mozno bug. Ako som cital tvoju odpoved, tak len suhlasim ☺
Vacsi bus uz nie je na "sklade" a frekvencia sa ti tiez urcite nezvysi. 20tku nemozno potiahnut az na Kramare - no planuje sa obojmserna premavka 212tky cez Patronku, tento rok sa ma zobojsmernit trolejbusova trat cez Patronku. ?
Napada ma este moznost potiahnut 20tku aspon k Vojenskej v rannej špičke, odkial ide prázdna 212 na Kramáre. Ak by ráno vynechala 20tka ráno TESCO LAMAČ, dalo by sa relatívne za rovnaký čas (+2-3 minúty) prísť k Vojenskej.
Ak mas na mysli tie betonove pristresky na Kramaroch a Patronka, tak ich ma mesto na starosti. Rekonsrukcia - to by slo o velku investiciu, ktora ani len nie je v plane, cize skus radsej dazdnik pod tym betonovym pristreskom ?
22 nie je jedina linka, ktora si zasluzi posilnenie. Okrem toho sa tam ma v najblizsich rokoch vybudovat trolejbusova trat Vojenska Nemocnica - Patronka - Kramare/Prazska, takze skor ako posilnenie treba ocakavat mozny coskory prestup na Patronke
a na co to tu piseme?
ved sory su papierove skatulky co vydrzia este kratsie ako solarisy teraz.
nemaju potrebne veci co maju mat:
neda sa zamknut kabina, NP sedadla, az 5 dveri...
nanic kupa...
mna ako kazdodenneho uzivatela MHD zaujma"
1) preco na zastavkach kramare a patronka prsi dnes to bolo teda katastrofa clovek pride na zastavku a nemoze tam byt lebo tam doslova leje kto to ma na zodpovednosti?
2)vytazenost spoju 22 je to des ...od zastavky patronka na kramare sa tam uz ani zastruhany vlas nezmesti to sa vazne s tym nic nebude robit??????nezasluzime si vacsi bus alebo vacsiu frekvetnovanost tohoto spoja kedze nic ine na kramare nejde????????najma v rannych hodinach???co spoj cislo 20 nemohol by potiahnut v rannej spicke aj kramare?????v case od siestej do osmej???ten vozi iba cisty vzduch a my chudaci sa vozime ako sa vozime a niektori sa ani nenacpu do kratkeho busu
SOR sa neda porovnat s renomovanými výrobcami ako MAN, MB a už ani Solaris... s MB a MAN je to o cene, ale so Solarisom je to len o lobingu nakupovať tieto šmejdy, ktoré niektorí radi obhajujú a kto ich kritizuje je šotouš.
ako ti sklopné sedadlá zvýšia kapacitu? ak by tam neboli, je viac miesta na státie a človek nemusí rozmýšľať, či nie sú náhodu železá naolejované a nezasrie sa, ak sa o to oprie. sklopné sedadlá "pod oknom" kolmo na smer jazdy sú podľa mňa v MHD totálna ujovina - nech ich tam dá Škoda, JeTi alebo Man. Nech tam ešte pridajú klasické žlté sedadlá z Tambusov a potom si pri rozbehu a brzdení uvedomia, aká je to sprostosť Navyše, ten čo si tam sadne v natlačenom buse musí mať nejakú úchylku - keď sedíš v smere albo proti smeru jazdy, môžeš pozerať von cez okno, aj keď sa v uličke tlačia ľudia. Ak budeš v natlačenom buse sedieť na kolmom sedadle, navyše na úrovni "podlahy" - budeš pre istotu cestovať so zatvorenými očami?
rovnako ako 5 dvier je úchylka, namiesto jedných mohli byť na tej strane pokojne NP sedadlá 1-1-1 v smere jazdy...
alebo ideálny bus by bol jeden z týchto? http://imhd.sk/ba/media/gn/00082182/Ykarus-280-Doors.gif http://imhd.sk/ba/media/gn/00082253/Ykarus-Doors.jpg
este aj toto je tam "Pro zvýšení kapacity je v přední polovině celkem sedm sklopných sedadel umístěných bokem ke směru jízdy"
Som si isty, ze teraz su tie sedadla uz uplne v poriadku a uz to nie je low cost SOR, ale MAN moderny koncept hodny nasledovania...
rad by som vedel, ze ci sa dotycni diskutujuci ospravedlnia v takom istom pocte prispevkov v akom pisali o 5 dverach u SORu ako o vymysle, zbytocnosti, dovodu aby mohol SOR pochybne vyhravat tendre.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA