Reakcia na: Ámos #188124:
To bola vychcanost projektantov zostrojit lacny šmejd s nejakou komparatívnou výhodou, čím dokazali vsetko vyhrat. O tom MANe som konkrétne vedel, že existuje aj 5dverovy 18,75 práve pre tu Budapest. 5dverovy MAN ja v prednej casti takmer identicky s NB18 a rovnako fake. Neviem preco sa tam musia davat sklopne sedadla. Teoreticky by sa dali urobit 2 normálne rady sedadiel.
Navyše, ten čo si tam sadne v natlačenom buse musí mať nejakú úchylku - keď sedíš v smere albo proti smeru jazdy, môžeš pozerať von cez okno, aj keď sa v uličke tlačia ľudia. Ak budeš v natlačenom buse sedieť na kolmom sedadle, navyše na úrovni "podlahy" - budeš pre istotu cestovať so zatvorenými očami?
Mariana11
1) preco na zastavkach kramare a patronka prsi dnes to bolo teda katastrofa clovek pride na zastavku a nemoze tam byt lebo tam doslova leje kto to ma na zodpovednosti?
2)vytazenost spoju 22 je to des ...od zastavky patronka na kramare sa tam uz ani zastruhany vlas nezmesti to sa vazne s tym nic nebude robit??????nezasluzime si vacsi bus alebo vacsiu frekvetnovanost tohoto spoja kedze nic ine na kramare nejde????????najma v rannych hodinach???co spoj cislo 20 nemohol by potiahnut v rannej spicke aj kramare?????v case od siestej do osmej???ten vozi iba cisty vzduch a my chudaci sa vozime ako sa vozime a niektori sa ani nenacpu do kratkeho busu