Reakcia na: 810zssk #184479:
To je a bol vždy najväčší problém.Do roku 2000 existovala kombinácia 121/122 ktorá takto fungovala (122 boli vybrané spoje 121, ktoré mali konečnú na Hriadkach). Potom zo 121 spravili 21 a 122 zrušili bez náhrady.
V roku 2002 som nastúpil na gympel a túto linku začal pravidelne denne využívať a presne od toho momentu som začal (aj s tu prítomným kolegom frenkym) bombardovať DPB s požiadavkou znovuzriadiť ex 122ku (a očíslovať ju 121).
všetky odpovede mali spoločný menovateľ : obnovená L122 je dobrý nápad, ale... ... Na hriadkach sa vozidlá linky s takým intervalom nemôžu otáčať pre nedostatok miesta. Či to bola pravda, alebo bohapustá výhovorka neviem. Ako dodatok k tomuto tvrdeniu bolo, že ani jedno kĺbové vozidlo sa tu nezmestí tak, aby neblokovalo parkovisko priľahlého relaxačno-oddychovo-reštauračného zariadenia... Verbálne útoky a hádky návštevníkov zariadenia s vodičmi L122 boli príčinou jej neobnovenia - toto je asi extrakt z toho, čo písali v každom e-maily.
všetko to ale malo niekoľko riešení (uvádzam tie, ktoré som dostal ako odpovede ohľadom budúceho riešenia a možnosti zriadenia L122 [po novom asi L121] aj s predpokladaným termínom realizácie)
1) vybudovanie obratiska na za zastávkou Milana Marečka (de facto na Nám. J. Kostru oproti Ternu) [jún 2003]
2) vybudovanie nového obratiska na Hriadkach (podľa popisu na kynologickom/hasičskom cvičisku na zelenej ploche medzi P+R parkoviskom a zastávkou) [apríl 2004]
3) priebežná zastávka L122 na Ulici na hriadkach [bez termínu]
Nerealizovalo sa nič. Teraz bývam inde, necestujem L21 a vlastne mi to môže byť jedno. Len ma štve kontinuálne trvanie politiky §x-nedasanicprecestujucich a §y-hladamedovodypreconiemiestosposobovakoano
(a elektricky su starsie ako tie IK400)
ivanbuto
- Pred križovatkou s Miletičovou by pomohlo, že pravý pruh by bol až takmer po križovatku aj pre bus, na to by však asi museli byť stavebné úpravy v križovatke. Ale vyznačiť by sa to dalo, aspoň od Gemerskej, ukončenie tam, kde sa začína hrubá čiara... jedine by to mierne brzdilo plynulosť odbáčania IAD doprava na Miletičovu... tam ale žiadna linka MHD nejazdí, takže prečo nie? Resp. otázka pre znalejších: nezyvknú vodiči 50 či 68 tak jazdiť?
- Pomohol by súvislý bus pruh od Apolla po Prievozskú... pred križovatkou s Prístavnou by bol pravý z troch rovno idúcich pruhov pre bus... pred križovatkou s Prievozskou by mohol byť bus pruh ukončený pred stopčiarou tak, aby autobus prešiel na jeden cyklus. Taktiež treba zrušiť niku pred školou, kde je hanebne úzky chodník.