Kedy a prečo sa má skrátiť? Pozeral som návrh GVD 2013 a tam sú aj vlaky do Nemecka a ani oznam o žiadnej výluke som nenašiel. Alebo som zle pochopil Tvoju otázku?
Moje odôvodnenie by bolo jasné - neoznačený cestovný lístok u seba mám, avšak nakoľko nefunkčnosťou zariadenia dopravcu nebolo možné lístok si označiť a nakoľko prepravný poriadok hovorí len o najbližšom označovači, ja som si svoju povinnosť splnil a za to, že sa nemôžem preukázať platným cestovným lístkom je zodpovedný v tomto prípade dopravca. Pokutu by som samozrejme odmietol uhradiť, preukaz totožnosti by neuvideli a pokus obmedziť moju osobnú slobodu by nemusel dopadnúť dobre - z môjho laického právneho pohľadu som v práve ja a som presvedčený o tom, že v prípade súdneho sporu by mi bolo dané za pravdu.
Neviete ako budu riesene obehy EC vlakov ked sa trasa Budapest - SR - Nemecko skrati po Prahu? Dnes medzi BA a Prahou ZSSK nema ziadne vlastne vozne - zmeni sa to, alebo tam budu len supravy CD a MAV? Uprimne by ma dost potesilo keby namiesto tych MAV crepov na tu trasu slo nieco od ZSSK...
Poriadok stanovuje, že cestujúci je povinný si označiť lístok v najbližšom označovači - a ak ten nefunguje, tak si lístok neoznačím a ďalej to už nie je môj problém nakoľko som si svoju povinnosť splnil, resp. snažil splniť - a revízor by zo mňa okrem vysvetlenia môjho počínania nedostal vôbec nič ? (len pri týchto cestách zadarmo som sa ešte s kontrolou nestretol)
ten pás má tento význam? ? Ja som tam dnes šiel a tiež som to nepochopil hlavne nechápem, k čomu mi má pomôcť, keď idem na zelenú a v iných smeroch autá nejdú + musel by som mať také natočenie kolies, že len obtiažne by to išlo ?
Malacky neziskali NFP, ale kym sa dockame reko trate, budeme pisat 2300, asi tam dojde k presunu AS, a teda terminal bude stavany vedla a nie pred ZST.
Zo Senca mi este neprisiel mail ohladom terminalu, ale stavba bola naplanovana v marci na august.
Niekde som zachytil ze pri Malackach je problem, ze kvoli reko trate na 160 sa bude robit v buducnosti podjazd co bude vyzadovat uplne novy pristup na stanicu pre autobusy co teda cely ten terminal nejak ovplyvni.
Mne by uplne stacilo keby boli schopni po 12 rokov dorobit moznost spustit hlasenie typu "vyckavame na odchod podla CP", "prosim prestupte na nahradnu dopravu" atd....
Na botanickej pri druzbe su/boli vypnute svetla,doprava sla podla znaciek a relativne plynulo. Ten deliaci pas smerom do mesta co tam osadili na lepsie otacanie sa, par vodicov IGK bud nepochopilo alebo ignorovalo a tocili sa rovno do praveho pruhu..
Ako ďalšie mínus by som videl aj to, že semafory normálne fungujú pritom sú tam úplne zbytočne. Ale zdá sa mi, že tie semafory sú spojené aj s tým pod mostom takže to vypnúť nepôjde (jedine zakryť). Ale možno ich vypnú počas predĺženého víkendu bez električiek keďže sa bude opravovať aj ten.
Dnes poobede tam už pripravovali koľajnice (v dosť veľkom počte). ?
Nechapem. ze ked stavali most Lafranconi tak z toho prejazdu neurobili mimourovnovu krizovatku. Predstavoval by som si to tak, ze od televizie by sa cesta napojila hore na zbeh z Lafranconi a oblukom ako je pesi mostik na Botanickej, cez terajsiu OMV pumpu by sa napojila na hlavnu cestu smer mesto/dialnica.
Ked sa uz niekto tak strasne rad hra, moze tam radsej doprogramovat snehovu vlocku, ktora by sa na displejoch svietila, ak je vo vozidle zapnuta klima. Ak by nesvietila, tak by sa mohli otvarat okna. Teraz ak nejde klima, tak cestujuci aj pol dna nechaju zavrete okna v domneni, ze klima ide...
To kedy sa zase zmenili dojazdove ciele na celnych transparentoch? je to des ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike