Reakcia na: S499.1023 #181825:
To je individuálne. Ale striedač je najefektívnejší ak ide akurát na pol hodiny. A treba brať do úvahy kde máme sociálku alebo aspoň nejakú alternatívu v podobe dostupných tolaliet v nákupnom centre a pod. aj keď myslím že nejaká dohoda je aj o mikrovlnke kanvici a chladničke. A môže sa stať, že ok nejakej linke zoberieme prestávku čo bude znamenať ušetrenie jedného vozidla, ale v danom momente budem potrebovať na tej linke minimálne dvoch striedačov. V idelánom prípade sa ušetrí na jednom vozidle jeden vodič ráno a jeden poobede, čiže spolu dvaja a striedačov ak treba dvoch ráno a dvoch poobede že im výjdu delené služby..
Peon
ZHRNUTIE
- V úseku "Lamač - Dúbravka - VW" je linka 23 ako-tak vyťažená, preto tam zostáva.
- O čosi horšie je to už v úseku "VW - Kremencová", kde sa nachádza železničná stanica. Joj keby tam bolo obratisko...
- Na zastávku "Vápencová" to ide niekedy prázdne, niekedy ide nejaký záhradkár alebo človek idúci na urbanizovanú časť Vápencovej ul., lebo práve zo zastávky "Vápencová" je to tam najbližšie.
- Tragicky nízka vyťaženosť je v poslednom úseku, čiže "Vápencová - Mláka". Občas tým niekto ide (neviem aký policajný objekt na Mláke teraz je). Pri zastávke "Rakyta" je ČOV a tuším cvičisko psov a ešte nejaký objekt, ale odkedy je pre 23-ku zriadená "Vápencová", tak na Rakyte som už autobus nevidel zastaviť.
Nešťastím Mláky je jej poloha v poli niekoľko kilometrov od najbližšej obývanej oblasti a od inej zastávky (pravdepodobne "Mlynská" je najbližšie). MHD na Mláku, predpokladám, že nie je možné zrušiť, lebo by to územie zostalo bez obsluhy.