Reakcia na: Mike #181809:
No, vsak 9-13 + 17-0 by bola 11 hodin, nocak by to teda nerobilo... ako som napisal, nie je to vhodne vsade, ale su linky kde je pobyt na konecnej par minut, pekne to sedi a len kvoli dvom prestavkam tam zbytocne beha voz navyse. Kazdopadne tych kombinacii je vela, len to chce ochotu byt menej konvencny
Škoda, že sa im nedostalo viac starostlivosti a tiež si myslím, že ich mohli aspoň pár zgenerálkovať, vydržali by tu o pár rokov dlhšie.
Mike
Btw. keď tam boli kĺbaky pri intervale 10 min. ešte pôvodne, tak tam boli striedači od ŽST N. Mesto ku slimáku, čo by ešte ako tak šlo, ale tiež to sedelo iba papierovo. Skutočnosť bola iná a neskôr sa to zrušilo a pridal sa tam voz a bolo to ok.
To čo Ty navrhuješ, aby pri slimáku neprestávkovali vozy (ok jeden deň tam vidíš stáť 4, iný deň v rovnakom čase 2 a celý december Ti garantujem že tam bude max. 1, čiže reálne tam tie 50 stoja iba 3 minúty), ale aby vozy chodili na otočku a prestávkovali vodiči, nie je proste moc reálne.
Ak by sa aj dosiahla úspora jedného, max. poobede dvoch vozov, tak by to bolo za cenu väčšieho nárastu vodičov, teda určite vodičohodín, atď...a nemám pocit že by sme teraz mali vodičov naviac.. čiže pri tvorbe CP sa vždy hľadá najoptimálnejší model aj vzhľadom na vozy aj na vodičov...
A druhá vec, bude jeden "bežný" cp a jeden zácphový a podľa situácie sa ráno vytiahne jeden alebo druhý??