Reakcia na: Papyr #17827:
Plne segregovana elektrickova trat do DNV - najlepsie by bolo asi z hlavnej stanice (po prebudovani predstanicneho priestoru) viest trat tunelom popod povodnu hlavovu ZST a dalej popod Prazsku hlbenym tunelom (to by ale znacne komplikovalo povrchovu dopravu pocas stavby). V dalsom useku Prazskej a celou Brnianskou by trat mohla viest v rozsirenom deliacom stredovom pase (su tu dva bus pruhy, ktore by po dobudovani elin boli zbytocne). Pred Patronkou by trat zisla do hlbeneho tunelu a zabocila pod lavu stranu cesty a vysla by pred sucasnym J&T (starym Lignoprojektom). Tym by ani nevadila uvazovanemu podjazdu pod Patronkou (v smere Brnianska - Lamacska). Zastavka by mohla byt na Hrobonovej alebo az na Patronke. Dalej by mohla ist po Dubravskej - paralelne s Lamacskou (pripadne po estakade nad nou). Tu su mozne variacie, mne sa najviac paci moznost prejst doprava ponad Lamacsku a zeleznicu k nedostavanej byvalej nemocnici Razsochy (zastavka) a cez zatial nezastaveny kopec prejst do Lamaca na Podhaj (tymto smerom sa planuje aj cesta). Dalej z Lamaca popri zeleznici a ceste, alebo aj mierne dalej (teda osou pripadnej buducej zastavby) do DNV.
Andy
- 96 by asi stacil 15m, este k tomu na 96 by som prijal aj premavku v sedle(aspon 30-min. interval)
- 208, tam by bol idealny tiez 15m cez pracovne dni, cez vikend 12m, zachovany interval.
- S tymi 201 a 202, tam by bolo dobre dat celodenne(nielen spicka) 8 minut, cez vikend 10 min.