Reakcia na: m@rtin #17540:
rychlosti- je to moznePendolino na mna posobi dost stiesnene. Ohladne velkopriestorovosti, zavisi od podmienok ako idem, niekedy mam radsej kupe niekedy velkopriestorovy, ale Bmz na mna lepsie posobi a da sa z neho urobit velka postel, ked rozlozis vsetky sedacky

Ak ich nebudu mat kam poslat, mozno pojdu aj tam, ked mozu ICE1 jazdit po stykovej kolaji, preco by nemohlo aj 680.
J
Re #17511 Igorko: Trasa A až E som myslel nie trasu metra, ale rýchlodrážnej eliny. Som tiež odporca metra v Bratislave v súčasnoti. Avšak myslím si, že rýchlodrážna elina, by mala byť niečo medzi elinou a metrom. Čiže nie milión liniek odvšadial všade, ale päť, ktoré ti zabezpečia pohodlnú prepravu s maxi jedným prestupom a kde na každej radiále ti pôjde elina každé 3min. Z Dúbravky by išiel trasou B a prestúpil by na Trasu A smer Predstničné na Hurbanovom. Prosím prečítaj si to ešte raz. Celý ten popis tých trás A až E a až potom niekoho zdrbávaj. Diky.
Marek G: oficialne nič nebolo, ale tiež som počul, že metro je zavrhnuté (nedostal Lunáček infarkt?) Regionálnu dopravu bude vykonávať bratislavská kolajová doprava, ktorú zriadil BSK. Začínajú 7.júla na trase Zohor - Záh. ves s postupným rozširovaním spojenia hl. mesta s Malackami, Pezinkom, možno aj smer juh (DS) a samozrejme s Viedňou. To umožní čerpať fondy z EU, kedže pôjde o cezhraničnú spoluprácu. Prepravu v meste z týchto vlakov zabezpečí zrejme DPB a to najprv z hlavnej stanice a neskôr z filiálky. Ale to je výhľadovo, aj keď železnice chcú odovzdať stanicu na filiálke 2006 až 2008, čiže ten istý horizont ako dokončenie elek. trate do Petržalky. Uvidíme ako to dopadne. To, že tam NM chce obchodné centrum, je ich vec, stále sú to pozemky železníc chvalabohu.