Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #168603:
Tam už velmi dávno nejazdia. Aj 20 rokov. Viem, že chodia GA-TT, NZ-KN.
Reakcia na: Solider #168604:
Prečo? Veď z hlavnej st. občas ide Pantograf na Osobáku...
Reakcia na: no.ev.di. #168603:
Ty kde žiješ?
Neviete niekto, že na ktoré smery jazdia Pantografy radu 560 z BA? Či jazdia aj na Os vlakoch do GA či NZ?
Reakcia na: 810zssk #168593:
alebo skôr kapacitne posilniť L50 od tej 15:30 do 18:30 na 5min, alebo nasadzovať klbáky, síce pri mierne dlhšom intervale ale pri konečnom súčte, lepšej kapacite. T.j. dnes v poobednej špičke má L50 hodinovú kapacitu 700os. Kĺbová L50 by mohla premávať takto :
- RŠ - 10min (660os/h, dnes 560os/h)
- SE - 12min (550os/h, dnes 560os/h)
- od 13:00 do 15:00 i=10min (660os/h, dnes 700os/h)
- od 15:00 do 18:30 i=7-8min (880os/h, dnes 700os/h)
- od 18:30 do 20:00 i=10min (660os/h, dnes cca 560os/h)
- 20:00-23:15 i=15min (440os/h, dnes 280os/h)
Reakcia na: boxcar #168599:
Čiže po zatiaľ automatickej Regiozľave 1,83 EUR, navýšenie nejakých 15%, lepšie to už v oblasti týchto malých čísel nebude.
Inak u SL REGIO je pásmo 35-40 km za 1,95 v hotovosti, 1,80 z karty - ale vačšína autobusov ide cez Plavecký štvrtok, čiže 41 km a to je 2,10 v hotovosti, 1,95 z karty. A vlak nemá byť lacnejší, než autobus, jedina v relácii, kde nemože busdu konkurovať a to o relácii BA - MA rozhodne neplatí.
Reakcia na: Mike #168528:
Hlúposti. Kedysi to bol dispečing, teraz je to informačná kancelária. Ale aj tak sa s každou volovinou ľudia obracajú na dispečing.
Reakcia na: wizard112 #168597:
Fuha, takže BA-Malacky (38km) po starom 1,58€, po novom 2,15? 36percent navysenie..
Nechcem robit reklamu, ale ked chcete cestovat lacno, rychlo, ekologicky a este aj nezapracete jazdny pruh, tak toto je ideal: www.ecolt.sk 😉
Reakcia na: 810zssk #168595:
Keď cestuješ napr. na 34 km, tak za prvých 5 km zaplatíš 0,5 € a za zvyšných 29 km zaplatíš 0,05 €/km. Spolu teda 0,5 + 0,05*29 = 1,95 € bez zľavy.
Reakcia na: 810zssk #168591:
Celá tá zľava je tam podľa mňa len preto, lebo pri výpočte cestovného daným spôsobom bol najväčší nárast práve do 60 km. Potom už ten nárast klesá a blíži sa k tým priemerným 9,96 %, resp. je aj nižší.
Reakcia na: wizard112 #168594:
Vidis, mas pravdu. Ale ako to ratat? (45*0,05)+0,50? Alebo 50*0,05?

Kazdopadne po vsetkych zlavach to nevyzera na zdrazenie o viac ako 20c + tyzdenne a podobne listky budu vyhodnejsie.
Reakcia na: 810zssk #168592:
Však spôsob výpočtu je v tom linku, čo si sem dával ty.
Reakcia na: no.ev.di. #168589:
Vies, ono by to bolo v poriadku keby nezvysovali cestovne. V momente ked cestovne zvysuju tak skrty nebudem akceptovat ako "v poriadku" (ak nejde o rusenie vyslovenych hluposti, typu L27), specialne na 66 ktora je v urcitych casoch vytazena velmi slusne. Nech to obmedzia napr. doobeda, ale nie takto.
Reakcia na: wizard112 #168586:
Odkial vies cenu za 40km? Zverejnili cennik?
Reakcia na: Ámos #168582:
Cize predpokladas ze po tomto stupnu trzby nejakym zaujimavym sposobom napriek tomu ze cestovne sa znizi? Nevravim, ze to je vylucene, ale v tomto pripade tomu moc neverim.

Clubcard funguje inak: "Nakupim v Tescu, lebo dostanem body", u ZSSK ziadne body nedostanes.
Reakcia na: Ámos #168581:
A co ako teraz? Aj CD a DPP su dve odlisne spolocnosti a ak si spravne spominam, v niektorych pripadoch pocas vyluk umoznovali vyuzitie MHD na stanovenej trase.
Reakcia na: Dezerter #168587:
napr. L50? alebo L70 k trolejbusom? Keď by sa mala riešiť nejak systémovo doprava do Eurovey zo smeru Nivy/Ružinov tak by som to riešil buď dvomi linkami v preklade alebo jednou kapacitnou linkou v potrebnom čase. Je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že na Malej Scéne chytíš L50 než L66 a keby sa malo spraviť niečo systémové pre zlepšenie dopravy z Eurovey, tak by sa L50 posilnila v čase 15:30-17:00 na 5min a cez víkend od 14 do 18 na 7-8min, príp. aj intervaly neskôr večer by sa skrátili z 12 na 10 a z 15 na 12min.
Reakcia na: wizard112 #168586:
Keď už hovoríš o tých vlakoch, tak tu je článok, kde sa spomína, ktoré úseky na železnici sú najvyťaženejšie a ktoré naopak najmenej vyťažené. http://zvolen.sme.sk/c/5948207/vlakmi-medzi-lucencom-a-zvolenom-jazdia-cestujuci-nadpriemerne.html

Medzi najvyužívanejšie úseky v osobnej doprave patrí : Žilina - Rajec (67,63%), Margecany - Nálepkovo (62,26%), Čadca - Makov (59,84%), Lučenec - Zvolen(54,21%), Kúty - Skalica (53,10%) a Pezinok - Bratislava (52,13%). Ďalej na viac ako 40% je obsadených ďalších 27 úsekov. Čo je zaujímavé, že aj autobusová doprava dosahuje v paralelených úsekoch ZA - Rajec , CA - Makov a Kraľovany - Trstená celkom dobré čísla.
Reakcia na: no.ev.di. #168211:
Lenže ako sa do Eurovei dostanem cez víkend??? To už nikoho netrápi. A čo sa tyka naplnenosti z Eurovei chodí pomerne plná

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.