Lenže pre každodennú dochádzku na kratšiu vzdialenosť má vlak pre cestujúceho tieto nevýhody:
1. Menšia ponuka spojov oproti SAD,
2. SAD stojí uprostred dediny, no na vlak treba ísť zväčša pomaly do pola,
A áno prevádzka vlaku je drahšia, lenže koncového užívateľa zaujíma cena, ktorú má zaplatiť. Áno po vytvorení IDS sa to dá všetko zmeniť a upraviť, ale IDS bude v roku 20??.
Tak ak chceš byť ako dopravca konkurencieschopný voči SAD, tak cestujúceho na krátku vzdialenosť môžeš v súčasnej situácií prilákať v podstate len cenou. Tie zápchy totiž nie sú zo všetkých smerov až také neznesiteľné, aby si ľudí donútil presadnúť do vlaku.
Veď aj prevádzka IAD išla hore, ceny pohonných hmôt sú na dosť vysokých úrovniach. Pochybujem, že niekto, kto nemá na prevádzku IAD, bude na ňu mať po miernom zdražení cien cestovného. To auto si odniekadiaľ vyserie, alebo ako ho nadobudne?
Kde v meste, kolóny budú na vstupoch do mesta. ? Ale stále si myslím, že bude dosť ľudí, ktorí si svoj čas cenia na viac, ako o pár percent zvýšené cestovné.
Koniec primestskej dopravy. Autobusy SL konkrétne zo Senca ešte stále budú drahšie, než vlaky. Vlaky začínajú sa podobať cenovo k autobusom, ludia z GA a SA taktiež sa rozhodnú tak, že pojdu autom, Senčania taktiež, kedže to bude už dosť drahé. (navyše, REGIONAL 15 %na zlava nebude platiť v R, čiže priplatok pre GA a SA. kde stoja bystrické R, ktoré hojne využívajú). Čiže na tomto trati sa vlaky vyprázdnujú, silný odliv cestujúcich nadalej v autobusoch, (zákazníci ZSSK určite neprejdú do drahších autobusov),
PLUS drastické, a diskriminačné zdraženie MHD v BA.
čo nám ostáva? IAD! Nechcem si predstaviť ten katastrofálny stav, tie desatkilometrové kolony, kolaps v meste. ? Vivat IAD! ?
Áno, veď začiatkom roka 2010 bola o tom v "Nastúpte prosím" reportáž. Podľa mňa by pomohla nejaká informačná kampaň (nielen v TV Bratislava), že taká infolinka existuje.
Ale ak už je, na rozdiel od minulosti, v prevádzke pravdepodobne iba cez pracovné dni od 7 do 15 h (viď #161135 a #161169 ), tak vo zvyšnom čase sú hovory presmerované na dispečing.
Začiatkom roka 2010 bola v prevádzke takto: #143649 . A pred niekoľkými rokmi zas takto: #83654
No musim porusit slusnot, vodu kazem, ale idme vino pit - a ty si co za quoquota ?! Si tu stranku aspon otvor a vsetky dojazdy tam mas napisane ty dzebo!
Minimálne Vorteliscard na busoch neplatí. Pred cestou si ale odporúčam zistiť, že či ti vôbec ide nejaký bus z vlaku do tvojej destinácie. Busy totiž zväčša premávajú dosť nečasto aj to zväčša len v prac. dni do 18:00 a v sobotu.
chcem sa opýtať niečo ohľadne medzimestskej, alebo skôr prímestskej autobusovej dopravy v Rakúsku. Plánujem dovolenku verejnými prostriedkami, teda na miesto určenia konkrétne vlakmi ZSSK a OeBB. Ale k veci.
Na mieste sa budem prepravovať aj busmi OeBB Postbus. Chcem sa opýtať či platia nejaké zľavy napr. mam JuniorRailplus Euro 26, prípadne keď si idem kupovať lístok na vlak spiatočný zo SR, či sa dajú do toho nejako zahrnúť aj tieto Postbusy. Neviem že či to má vôbec v skutočnosti s OeBB niečo spoločné. Viete mi prípadne povedať cenu za 1km, prípadne rovno 30km trasu? Existuje zľava pri spiatočnom lístku, alebo množstevná (2 osoby)?
Zatiaľ mám v Rakúsku skúsenosť len s OeBB a MHD vo Viedni, teraz konkrétne idem do Salzkammergutu, dúfam, že niekto ochotný poradí. Ďakujem.
Panťáky 560 ZSSK ešte stále chodia na niektorých Os GA-NZ a opačne + chodia aj na Os NZ-TT. Okrem toho chodia už iba na trasách NZ-KN, GA-TT a neviem či nie aj na niektorých vlakoch NZ-LV a NZ-Štúrovo. V BA ich už určite neuvidíš, ani na trati Kúty-TT nie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PetoMHD