Reakcia na: AAA #168629:
A prečo teda treba takýto všestranne nevýhodný dopravný prostriedok, navyše principiálne pri preprave malých množstiev substrátui drahší oproti ceste zo systémových dovodov (vlastná dopravná cesta, rádovo vyšší stupeň zabezpečenia) vlastne propagovať, dotovať a lákať doňho ľudí?Ja by som bol rád, keby sme sa už dostali k nemeckému "kto na to má, možecestovať vlakon, kto nie, musí cestovať autom a autobusom".
S vami šotoušmi je to ťažké. Na jedneje strane opľujete vlak, že je úplne na howno ale súčasne aj napíšete, že treba doňho dostať ľudí, najlepšie nejakými euro-štátno-socialistickými zásahmi a dotáciami.
Peon
Ale ak už je, na rozdiel od minulosti, v prevádzke pravdepodobne iba cez pracovné dni od 7 do 15 h (viď #161135 a #161169 ), tak vo zvyšnom čase sú hovory presmerované na dispečing.
Začiatkom roka 2010 bola v prevádzke takto: #143649 . A pred niekoľkými rokmi zas takto: #83654