Reakcia na: frenky #16842:
To je pohlad teba, ako netechnika (gymnazista, vsak???). Vezmi si napr. voz 1803. Vyzera vyborne, a len preto, ze sa onho vodic vzorne stara. Toto je presne to, ze udrzba sa da robit aj bez velkych financnych nakladov. Na tomto voze je to perfektne vidiet. A petrzalske Ik435 (ze, SIcko...). Co im chyba??? Jasne, su sice spinave, maju roztrhane sedacky a vrzgaju a hegaju. Co na nich ale vrzga? Uvolnene dvere - to je smiesne. Dajte mi taky voz do ruk a za jeden den ho nikto nespozna! Kdezto Karosa sa rozpadava cela, konstrukcne. Tam nestaci dotiahnut zopar skrutiek na dverach, tam treba autobus rozobrat a poprevarat cely ram! To je nevyhoda Karosy vo vseobecnosti, v tom je zvratenost tej konstrukcie, to je hlavna zvrhlost. Uz to chapete vsetci?????
Skutocny Biely kriz je ked ides z Race a pokracujes po studenej ulici ci jak sa vola.
Kami
O dverach pisal Si, dobre si pamatam za socializmu ako to vyzeralo v preplnenych spojoch. Ten model spravania dveri naozaj fungoval a nikoho neohrozil. Opat je to vec udrzby.
Zrejme su slovenske DP tak sproste, ze na GO posielaju Karosy kym Ikarusy pri nakupe novych vozov bez milosti vyraduju. Nebolo by im lahsie zit s bezudrzbovym tankom?