Reakcia na: Kami #16820:
Ohladom B 961:
1. Nie su nebezpecne? A co takto dvere? No, mame v BA nejake skusenosti so samootvaranim pocas jazdy... Aky to bol voz? Kto doplni cislo? 4xxx...
2. Nepohodlne? Ano, sadni si na 2. napravu smerom ku klbu. Preco to tam nie je ako u B 732? Teda normalne, tak ako to ma napr. Ik 283?
3. Nespolahlive? Co som pocul od roznych ludi co s tym maju do cinenia, tak za velmi spolahlive tie autobusy nepovazuju. Ale to sa tykalo B 741, neviem aky maju nazor na B 961. Zrejme bude rovnaky.
4. Rozpadavajuce sroty? Hmm, staci si porovnat rovnako (ne)udrziavany Ikarus 280 vs. Karosa B 741. Pricom su tie Ikarusy aj starsie. Napriek tomu niektore vyzeraju lepsie ako Karosy. Navyse, take veci ako "trhajuca sa podlaha", "prepadnute, nekomfortne sedadla", "otrhane madla", "vypadavajuce okna", "prepadajuce sa schody" a pod. su vylucne problemy Karos. To ani kataforeza nevyriesi (tie prepadavajuce schody mozno). Neviem o tom, ze by Ik 280 mali tieto problemy.
Turbo
Odmietate uznat fakty. A to najma si, z ktoreho mam pocit, ze nema rad Ikarus iba preto, ze je madarsky...
m@rtin (alebo Fafejto): Mne je jedno, co si myslis. Moj nazor na Karosu som napisal. Ale nebudem sa tu hadat, takato diskusia tu bola uz mnohokrat, vzdy z rovnakym vysledkom, ktory bol: Zastancovia Ikarusu maju za sebou velmi dobre prevadzkove hodnotenie, kvalitnu konstrukciu, spolahlivost vozov a ich nenarocnost na udrzbu. Zastancovia Karosy argumentuju cenou (co je vsak pri Ik C83 rovnake), atraktivitou (akou?), a opieraju sa o vyrobne a exportne cisla. Dalej vychvaluju, ako sa Karosy radu 900 dobre predavaju do Francuzka a pod. Fafejto, prosim ta, ked sme uz pri tom, vies mi zistit, kolko z tych vyvezenych Karos 900 je typ B a kolko C? A kolko a akych je klbovych. To by ma moc zaujimalo. Totiz osobne si myslim, ze Francuzi by urcite nekupili taku zvrhlost, ako B 961. Ale napr. C 954 na medzimestskych linkach si viem predstavt. Na take zalezitosti ten bus uplne staci.