Ikarus 282
Ikarus 283 (pozname z BA)
Ikarus 284 - vsimnite si konstrukciu - evidente pohon 3. napravy. Ja sa divim ako dokazali nacpat motor s prevodovkou dozadu. Apropo, v prednej casti ma nizsiu podlahu... Ale ta konstrukcia vlecky... ts ts ts.
Radsej 283.
http://tavolsag.freeweb.hu
/auttip_260_280.html - najdete tam mimo ineho aj Ikarus 695
Ikarus - Agora!!! Reciznali, prelozte.
Ikarus 283 (pozname z BA)
Ikarus 284 - vsimnite si konstrukciu - evidente pohon 3. napravy. Ja sa divim ako dokazali nacpat motor s prevodovkou dozadu. Apropo, v prednej casti ma nizsiu podlahu... Ale ta konstrukcia vlecky... ts ts ts.

http://tavolsag.freeweb.hu
/auttip_260_280.html - najdete tam mimo ineho aj Ikarus 695

Ikarus - Agora!!! Reciznali, prelozte.
Kami
Rozmery 961 su rovnake ako 941. 941 sa od 741 lisi celami (+ 30 cm; btw kolko ma 15Tr?). V 961 je inak zastavany motor a zadne celo nie je len prilepene navyse. V ziskanom priestore nacapili tie 3 sedadla, zrejme kvoli napravovemu tlaku. Max. hmotnost je aj tak 26 t.
Predlzoval sa razvor C954. Okna su umiestnene symetricky po oboch stranach. Atypicke je zadne okno, je sirsie vdaka mensiemu zadnemu stlpiku.