Reply on: Turbo #16813:
Nechcem ta nastvat ani ti nechcem brat iluzie, predstav si na chvilu, ze som z Marsu a nikdy som nevidel Karosu ani Ikarus, iba som o nich cital. A teraz si precitam tvoj prispevok: na jednej strane konstrukcia Karosy - "ZASTARANA, zvratena, nemoderna, splnajuca iba akesi EU normy" a na druhej strane Ikarusy, "genialne, CASOM OVERENE" vozy. Aky je rozdiel medzi "zastarany" a "casom overeny"? (Nemusis reagovat, myslim to len zo srandy 
Jeden bude do krvi hajit Karosy 961, ktore vychadzaju zo 7xx, druhy Ikarusy C8x, ktore vychadzaju z 28x. Oboje rovnako zastarale. Ale obaja sa budu predbiehat v tom, ktory z tych dvoch koncepcne zastaralych autobusov je viac "vozidlom pre tretie tisicrocie". Mili moji, ani jeden

Turbo
Odmietate uznat fakty. A to najma si, z ktoreho mam pocit, ze nema rad Ikarus iba preto, ze je madarsky...
m@rtin (alebo Fafejto): Mne je jedno, co si myslis. Moj nazor na Karosu som napisal. Ale nebudem sa tu hadat, takato diskusia tu bola uz mnohokrat, vzdy z rovnakym vysledkom, ktory bol: Zastancovia Ikarusu maju za sebou velmi dobre prevadzkove hodnotenie, kvalitnu konstrukciu, spolahlivost vozov a ich nenarocnost na udrzbu. Zastancovia Karosy argumentuju cenou (co je vsak pri Ik C83 rovnake), atraktivitou (akou?), a opieraju sa o vyrobne a exportne cisla. Dalej vychvaluju, ako sa Karosy radu 900 dobre predavaju do Francuzka a pod. Fafejto, prosim ta, ked sme uz pri tom, vies mi zistit, kolko z tych vyvezenych Karos 900 je typ B a kolko C? A kolko a akych je klbovych. To by ma moc zaujimalo. Totiz osobne si myslim, ze Francuzi by urcite nekupili taku zvrhlost, ako B 961. Ale napr. C 954 na medzimestskych linkach si viem predstavt. Na take zalezitosti ten bus uplne staci.