Ikarus 282
Ikarus 283 (pozname z BA)
Ikarus 284 - vsimnite si konstrukciu - evidente pohon 3. napravy. Ja sa divim ako dokazali nacpat motor s prevodovkou dozadu. Apropo, v prednej casti ma nizsiu podlahu... Ale ta konstrukcia vlecky... ts ts ts.
Radsej 283.
http://tavolsag.freeweb.hu
/auttip_260_280.html - najdete tam mimo ineho aj Ikarus 695
Ikarus - Agora!!! Reciznali, prelozte.
Ikarus 283 (pozname z BA)
Ikarus 284 - vsimnite si konstrukciu - evidente pohon 3. napravy. Ja sa divim ako dokazali nacpat motor s prevodovkou dozadu. Apropo, v prednej casti ma nizsiu podlahu... Ale ta konstrukcia vlecky... ts ts ts.

http://tavolsag.freeweb.hu
/auttip_260_280.html - najdete tam mimo ineho aj Ikarus 695

Ikarus - Agora!!! Reciznali, prelozte.
Turbo
Odmietate uznat fakty. A to najma si, z ktoreho mam pocit, ze nema rad Ikarus iba preto, ze je madarsky...
m@rtin (alebo Fafejto): Mne je jedno, co si myslis. Moj nazor na Karosu som napisal. Ale nebudem sa tu hadat, takato diskusia tu bola uz mnohokrat, vzdy z rovnakym vysledkom, ktory bol: Zastancovia Ikarusu maju za sebou velmi dobre prevadzkove hodnotenie, kvalitnu konstrukciu, spolahlivost vozov a ich nenarocnost na udrzbu. Zastancovia Karosy argumentuju cenou (co je vsak pri Ik C83 rovnake), atraktivitou (akou?), a opieraju sa o vyrobne a exportne cisla. Dalej vychvaluju, ako sa Karosy radu 900 dobre predavaju do Francuzka a pod. Fafejto, prosim ta, ked sme uz pri tom, vies mi zistit, kolko z tych vyvezenych Karos 900 je typ B a kolko C? A kolko a akych je klbovych. To by ma moc zaujimalo. Totiz osobne si myslim, ze Francuzi by urcite nekupili taku zvrhlost, ako B 961. Ale napr. C 954 na medzimestskych linkach si viem predstavt. Na take zalezitosti ten bus uplne staci.