Reply on: Turbo #16813:
Nechcem ta nastvat ani ti nechcem brat iluzie, predstav si na chvilu, ze som z Marsu a nikdy som nevidel Karosu ani Ikarus, iba som o nich cital. A teraz si precitam tvoj prispevok: na jednej strane konstrukcia Karosy - "ZASTARANA, zvratena, nemoderna, splnajuca iba akesi EU normy" a na druhej strane Ikarusy, "genialne, CASOM OVERENE" vozy. Aky je rozdiel medzi "zastarany" a "casom overeny"? (Nemusis reagovat, myslim to len zo srandy 
Jeden bude do krvi hajit Karosy 961, ktore vychadzaju zo 7xx, druhy Ikarusy C8x, ktore vychadzaju z 28x. Oboje rovnako zastarale. Ale obaja sa budu predbiehat v tom, ktory z tych dvoch koncepcne zastaralych autobusov je viac "vozidlom pre tretie tisicrocie". Mili moji, ani jeden

Kami
Francuzi by nebrali ani C80. B950 sa vyraba pre miestny trh len preto, ze ceske ale hlavne slovenske podniky by nikdy masovo nebrali drahe Agory. Do mestskych 900/950 sa neinvestovalo tolko ako do mimomestskych, ale v ziadnom pripade to NIE SU nebezpecne, nepohodlne, nespolahlive a rozpadavajuce sroty!
Co sa u nas vyrabalo od 1956 do 1976?
Zoberme si podvozok z Liazu ci Tatry, motor dozadu, vzduchove pruzenie, pancierovu karoseriu, drevene sedadla a mame idealny autobus pre Blavu. A nizkopodlazny prives bude mat lavice z JCDeko.