Inac, ked tak citam Vase argumenty, co kde na akom Ikaruse a akej Karose vypadava a v ktorom voze su cestujuci viac ohrozeni na zivote, nielenze sa desim a hrozim, ale napadaju ma aj dve otazky:
a) kto vam robi udrzbu busov? A v com ta udrzba spociva?
b) ktory zlocinec je schopny vasim autobusom DAT nalepku technickej kontroly?
a) kto vam robi udrzbu busov? A v com ta udrzba spociva?
b) ktory zlocinec je schopny vasim autobusom DAT nalepku technickej kontroly?
Turbo
Pouzijem tvoj citat: kdezto karosa s rozchadzajucou sa podlahou, prinitovanym zadnym oknom, ohnutym zadkom a pod. este neaku chvilu jazdit vydrzi...
Hmm, tak to je akoze dobre? To sa mam z toho tesit? Iba to ukazuje, aka je Karosa serbel. U uvedom si jednu vec: Ten Ikarus, ktoremu praskol ram odviezol viacej ludi z miesta A na miesto B, ako ta Karosa. Pritom nevykazoval ku koncu svojej zivotnosti take vady, ako si sam spomenul pri Karose. Mozno v mensej miere. A samozrejme hrdzavel, to je fakt - ALE! - nerozpadaval sa.