Reply on: Turbo #16813:
Nechcem ta nastvat ani ti nechcem brat iluzie, predstav si na chvilu, ze som z Marsu a nikdy som nevidel Karosu ani Ikarus, iba som o nich cital. A teraz si precitam tvoj prispevok: na jednej strane konstrukcia Karosy - "ZASTARANA, zvratena, nemoderna, splnajuca iba akesi EU normy" a na druhej strane Ikarusy, "genialne, CASOM OVERENE" vozy. Aky je rozdiel medzi "zastarany" a "casom overeny"? (Nemusis reagovat, myslim to len zo srandy 
Jeden bude do krvi hajit Karosy 961, ktore vychadzaju zo 7xx, druhy Ikarusy C8x, ktore vychadzaju z 28x. Oboje rovnako zastarale. Ale obaja sa budu predbiehat v tom, ktory z tych dvoch koncepcne zastaralych autobusov je viac "vozidlom pre tretie tisicrocie". Mili moji, ani jeden

Turbo
Ohladom B 961:
1. Nie su nebezpecne? A co takto dvere? No, mame v BA nejake skusenosti so samootvaranim pocas jazdy... Aky to bol voz? Kto doplni cislo? 4xxx...
2. Nepohodlne? Ano, sadni si na 2. napravu smerom ku klbu. Preco to tam nie je ako u B 732? Teda normalne, tak ako to ma napr. Ik 283?
3. Nespolahlive? Co som pocul od roznych ludi co s tym maju do cinenia, tak za velmi spolahlive tie autobusy nepovazuju. Ale to sa tykalo B 741, neviem aky maju nazor na B 961. Zrejme bude rovnaky.
4. Rozpadavajuce sroty? Hmm, staci si porovnat rovnako (ne)udrziavany Ikarus 280 vs. Karosa B 741. Pricom su tie Ikarusy aj starsie. Napriek tomu niektore vyzeraju lepsie ako Karosy. Navyse, take veci ako "trhajuca sa podlaha", "prepadnute, nekomfortne sedadla", "otrhane madla", "vypadavajuce okna", "prepadajuce sa schody" a pod. su vylucne problemy Karos. To ani kataforeza nevyriesi (tie prepadavajuce schody mozno). Neviem o tom, ze by Ik 280 mali tieto problemy.