Fafejto:
Karosa B 961 - originalne technicke udaje priamo od vyrobcu.
Pozrime si to pekne pomaly...
1. Pri 3. dverach je o jeden schod viac... (Vrakosa)
2. Vsimni si rozmiestnenie sedadiel, ake je pitome, najma nad 2. napravou. Akutne tam nie je mieste pre nohy (vlastna skusenost z B 741 a vidim ze u B 961 je to presne tak isto).
3. "Vanicky" ako prostriedok nizsej podlahy...
4. Nekonecne zvratena konstukcia vlecky.
Ak to odmietas uznat, tak nemam s tebou o com hovorit.
Karosa B 961 - originalne technicke udaje priamo od vyrobcu.
Pozrime si to pekne pomaly...
1. Pri 3. dverach je o jeden schod viac... (Vrakosa)
2. Vsimni si rozmiestnenie sedadiel, ake je pitome, najma nad 2. napravou. Akutne tam nie je mieste pre nohy (vlastna skusenost z B 741 a vidim ze u B 961 je to presne tak isto).
3. "Vanicky" ako prostriedok nizsej podlahy...
4. Nekonecne zvratena konstukcia vlecky.
Ak to odmietas uznat, tak nemam s tebou o com hovorit.

Kami
Rozmery 961 su rovnake ako 941. 941 sa od 741 lisi celami (+ 30 cm; btw kolko ma 15Tr?). V 961 je inak zastavany motor a zadne celo nie je len prilepene navyse. V ziskanom priestore nacapili tie 3 sedadla, zrejme kvoli napravovemu tlaku. Max. hmotnost je aj tak 26 t.
Predlzoval sa razvor C954. Okna su umiestnene symetricky po oboch stranach. Atypicke je zadne okno, je sirsie vdaka mensiemu zadnemu stlpiku.