Reakcia na: Turbo #16829:
z hladiska bezudrzbovej dopravy sa to udeje skokom - ked autobus nik neudrziava tak urcite nik neskusa zistovat napriklad poruchy v rame (ak by skusal, tak urcite by si vsimol hrdze uz ked vznika a patricne voci tomu zakrocil)je jedno ci by bol ten autobus (teda cej vyroby)... z ikarusov je len jeden typ ktory mam celkom v oblube - a to su 283ky - z mojho pohladu ako cestujuceho sa v nich da vcelku v pohode odviezt... (ono to bude ale mozno aj tym ze vacsina z nich je po GO)
Kami
Rozmery 961 su rovnake ako 941. 941 sa od 741 lisi celami (+ 30 cm; btw kolko ma 15Tr?). V 961 je inak zastavany motor a zadne celo nie je len prilepene navyse. V ziskanom priestore nacapili tie 3 sedadla, zrejme kvoli napravovemu tlaku. Max. hmotnost je aj tak 26 t.
Predlzoval sa razvor C954. Okna su umiestnene symetricky po oboch stranach. Atypicke je zadne okno, je sirsie vdaka mensiemu zadnemu stlpiku.