Reakcia na: 810zssk #167828:
Aj mňa by to celkom zaujímalo.Okolo 2000 roku si pamätám výlučne rak. Bpčka v nasadení.
Neskôr (presný rok si nespomeniem, ale v roku min oc roku 2006 tomu tak bolo) sa tam pól na pól striedali Bmpz-l s našimi najmä Bmeer-ami, Bdee a reko Bčkami až do roku tuším 2009. Istú dobu (GVD 2008/9?) sa tam mihla jedna súprava vyskladaná z výlučne Beer-ov (tá súprava 3-4 vozňov mala "prejazd" z nejakého vnútroštátneho rýchlika 6xx).
V roku 2008 a skôr si pamätám, že prvé rané odchodoch z/do Viedne (Mürzzuschlag) ešte jazdili Bp.
Terajšiu situaciu istotne poznáš s tým, že je tam
vždy trojica súprav vyskladaná zo štyroch Bmpz-l,
pričom jedna súprava obsahuje vozeň ABmpz-I.
S tým, že od septembra tam asi uvidíme hybrid vyskladaný
Bdteer, Bmpz-s, ťahaný Herculesom.
Rakúšania si CP určite nepozerajú na slovenských vyhľadávačoch. ?
no.ev.di.
1. rýchliky som zabudol započítať... takže beriem späť. Hoci neviem už, že aký je minimálny odstup medzi vlakmi, že aký najkratší interval môže byť, rozhodne "slávikových" 5min je blbosť, ale 15min by to mohlo v špičke zvládnuť nie?
3. ja som pochopil to, že naráža na to rozbite prestupov z vlakov od DS/GA/TT na smer MA/CZ/AT ale mal brať do úvahy to, že bude umožnený prestup medzi regionálnymi vlakmi autobusmi, čo doteraz nebolo také ľahké, lebo sa muselo cestovať z ASMN na Hl.st.
7. integrovaný dopravný systém to je vtedy ak je aj jednotná tarifa. Pokiaľ nebude tarifa skôr než samotný TEN-T, tak to bude neskôr než samotný TEN-T.
Ja nehovorím, že 2h interval mimo špičky a 1h v špičke je super, ale on tam vykreslil tragédiu do prdele, že "3h interval" mimo špičky ?