Reply on: Valec #167829:
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
no.ev.di.
1. rýchliky som zabudol započítať... takže beriem späť. Hoci neviem už, že aký je minimálny odstup medzi vlakmi, že aký najkratší interval môže byť, rozhodne "slávikových" 5min je blbosť, ale 15min by to mohlo v špičke zvládnuť nie?
3. ja som pochopil to, že naráža na to rozbite prestupov z vlakov od DS/GA/TT na smer MA/CZ/AT ale mal brať do úvahy to, že bude umožnený prestup medzi regionálnymi vlakmi autobusmi, čo doteraz nebolo také ľahké, lebo sa muselo cestovať z ASMN na Hl.st.
7. integrovaný dopravný systém to je vtedy ak je aj jednotná tarifa. Pokiaľ nebude tarifa skôr než samotný TEN-T, tak to bude neskôr než samotný TEN-T.
Ja nehovorím, že 2h interval mimo špičky a 1h v špičke je super, ale on tam vykreslil tragédiu do prdele, že "3h interval" mimo špičky ?