Reply on: Valec #167829:
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Valec
1. 5 minútový interval bol/je plánovaný len v tuneli. Tam to možné bude, keďže tam budú jazdiť (s výnimkou nejakého TGV) len regionálne vlaky, ktoré stoja všetky všade rovnako. Simuláciou bolo potvrdené že najkratším dosiahnuteľným intervalom sú 3 minúty. Za Račou nebol nikdy ani len predpokladaný interval pod 20 minút.
3. Regionálne autobusy majú končiť niekde na okraji mesta, nie sa trepať priamo do centra. Aj tak (možno s výnimkou smeru od Lužnej) pricestuje v tých autobusoch na Nivy tak zo 10 ľudí.
Už úplne inou vecou je, že v súčasnosti sa plánuje len Filiálka a nie celý tunel. ?
K tomu trojhodinovému intervalu, pozri sa, aký je v súčasnosti na trati 131.