Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #167830:
A Google som skusal 🙂
Reply on: Peon #167830:
Nepisal, prispevok bol vysledkom empirickeho skumania.
Reply on: Martin Fundárek #167838:
To máš na medzistaničné oddiely?
Reply on: AAA #167844:
*Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli počas pobytu Os v Šenkviciach, resp. Pezinku, čím by sa možno ušetrila nejaka minúta?
Reply on: ufo #167843:
Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli v Šenkviciach, resp. Pezinku?
Reply on: Martin Fundárek #167838:
Nestačí brať do úvahy najdlhší oddiel, keď sa nakreslí celý úsek TT-BA a Os 15 minút, vznikne tam aj predchodenie Os vlaku rýchlikom a už sa to celé rozbíja. Bohužial, 15 minútový takt Os vlakov je tam nereálny v súčasných podmienkach.
Reply on: Martin Fundárek #167838:
Nám to nakreslili na (tuším) 16 minút s tým, že tam nebude žiadna rezerva na prípadné čo i len minútové meškanie.
Reply on: Valec #167829:
ten smer nabudúci rok porieši Regio Jet, takže už dlho plakať nad blbým GVD zo smeru DS nebude zapotrebí ☺ snáď ten projekt otvorí blbcom na MDPaT oči ešte viac aby začali konať ohľadom regionálnej dopravy po celom Slovensku a podporili podobné projekty aj v iných regiónoch (Orava, Kysuce atď.)

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #167827:
Nie, jazdili BA hl.-Marchegg. Ranný Os viezol jedno B-čko a jedno sovietske lôžko z Mosky/Kyjeva/Ľvova. Poobedný viezol tuším dve rakúske dvojky. V Marcheggu sa to pripojilo na rakúsky osobák do Viedne.

Martin Fundárek

Reply on: AAA #167837:
Nič sa nestalo, ja to tak neberiem. Ale keď už som reagoval, tak som informáciu upresnil.

Martin Fundárek

Reply on: Valec #167829:
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Reply on: Martin Fundárek #167836:
Som sa pomýlil, dúfam, že sa nehneváš. Na čítanie celých strán diskusie a hľadanie toho, čo kto, kde, kedy napísal, som totiž dosť lenivý.

Martin Fundárek

Reply on: AAA #167801:
O 1 nástupišti a 2 dopravných koľajách som písal ja. Nájdeš to v http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_11_03_31/Bod_03/04_A_ns_hd_vlastny_material%20Msz_2303.doc v kapitole 4.1.
Reply on: 810zssk #167828:
Už som sa kedysi na to tu pýtal a bolo mi odpovedané, že tie vlaky viezli priame vozne do W.
Reply on: boxcar #167832:
sorry, preklep: 5147 /5047
Reply on: 810zssk #167827:
Len škoda, že aj vozne nie je vidno. Ale tipujem, že niečo naše (čo sa ľahko na hraniciach pri kontrole rozoberalo):
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,5122631url
Reply on: boxcar #167831:
a za čias, kedy posledný vlak smer viedeň o 00:50 jazdil, sa na večerných/nočných odchodoch nasadzovali DMU-2 resp. DMU-1
Reply on: 810zssk #167828:
Aj mňa by to celkom zaujímalo.
Okolo 2000 roku si pamätám výlučne rak. Bpčka v nasadení.

Neskôr (presný rok si nespomeniem, ale v roku min oc roku 2006 tomu tak bolo) sa tam pól na pól striedali Bmpz-l s našimi najmä Bmeer-ami, Bdee a reko Bčkami až do roku tuším 2009. Istú dobu (GVD 2008/9?) sa tam mihla jedna súprava vyskladaná z výlučne Beer-ov (tá súprava 3-4 vozňov mala "prejazd" z nejakého vnútroštátneho rýchlika 6xx).

V roku 2008 a skôr si pamätám, že prvé rané odchodoch z/do Viedne (Mürzzuschlag) ešte jazdili Bp.

Terajšiu situaciu istotne poznáš s tým, že je tam
vždy trojica súprav vyskladaná zo štyroch Bmpz-l,
pričom jedna súprava obsahuje vozeň ABmpz-I.
S tým, že od septembra tam asi uvidíme hybrid vyskladaný
Bdteer, Bmpz-s, ťahaný Herculesom.
Reply on: boxcar #167825:
ahaaa, toto som našiel až teraz: #159957 Ale predpokladám, že 810zssk kvôli tomu nepísal do ZSSK.

Re #167827 810zssk: Poradím ti v štýle Valca: Odpovie ti Google. ? Ale nie, snáď niekto bude vedieť (mňa to trochu tiež zaujíma).
Reply on: no.ev.di. #167826:

1. 5 minútový interval bol/je plánovaný len v tuneli. Tam to možné bude, keďže tam budú jazdiť (s výnimkou nejakého TGV) len regionálne vlaky, ktoré stoja všetky všade rovnako. Simuláciou bolo potvrdené že najkratším dosiahnuteľným intervalom sú 3 minúty. Za Račou nebol nikdy ani len predpokladaný interval pod 20 minút.

3. Regionálne autobusy majú končiť niekde na okraji mesta, nie sa trepať priamo do centra. Aj tak (možno s výnimkou smeru od Lužnej) pricestuje v tých autobusoch na Nivy tak zo 10 ľudí.
Už úplne inou vecou je, že v súčasnosti sa plánuje len Filiálka a nie celý tunel. ?

K tomu trojhodinovému intervalu, pozri sa, aký je v súčasnosti na trati 131.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.