Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #167852:
Fantasticke, dik 🙂
Reply on: Martin Fundárek #167853:
15min takt Os medzi PK a BA je možný, ale len pri prísnom dodržaní:
1) všetky diaľkové vlaky vedené striknte v rovnobežných trasách po 30, 60, 90 alebo 120 min,
2) všetky idú rýchlosťou 120 km/h a zastavujú na Vinhradoch.
T.j. max. 2 diaľkové vlaky do hodiny (výhľadovo ich môže byť viac) a znížená rýchlosť IC na 120 km/h. Ďalšia možnosť je viezť osobáky v pásme (trnavské od PK po Vinohrady nezastavia nikdy a pezinské budú stáť všade)
Otázne je, že keď sa to takto nerieši dnes (nič tomu nebráni), či sa to bude riešiť po výstavbe Filiálky...
Reply on: S499.1023 #167856:
V podstate môže, ale za podmienok takých, že by produkoval napr. spomínaný nede¾ný sv BA-KE alikvotnú stratu kvôli rozpoèítaniu odpisov, réžií atï., a nebral by sa oh¾ad na to, že marginálne náklady jazdou tohoto vlaku sú nulové, lebo ten vlak ide ako obratový kvôli návozu súpravy na ïa¾šie IC.
Ako podnikate¾ by si teda išiel do toho, keby si nemohol pokryť ani náklady a ešte by si si zhoršil celkovú bilanciu kvôli tomu, že ti mdpt ešte zníži dotáciu zvvz za technologické jazdy?

Je to stále len politikou MDPT, ktoré ti všetko zaplatí, èo máš v zmluve, ale akonáhle chceš využiť nieèo, èo aj tak ide a mohol by si mať z toho aj keï mizernú tržbu, tak ti tam odráta z dotácie všetko, ako keby ten vlak išiel len z roztopašnosti ZSSK. Snáï chápeš, èo chcem povedať.
Reply on: ufo #167603:
Ešte na čosi som zabudol: To je lož. Nikto nebráni Zločineckej spoločnosti jazdiť vlaky "na vlastné obchodné riziko", pričom tržba z takéhoto vlaku by po odrátaní mzdy palubného personálu (ak tam náhodou tiež nie je na Rg jazde) by bola čistým ziskom Zločineckej.

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #167846:
Áno, to je najdhlší oddiel. PK-Šenkvice, Šenkvice-Cífer a Cífer-Trnava sú rozdelené na dva automatickým hradlom.

Martin Fundárek

Reply on: Valec #167842:
Železnice, alebo Reming?

Martin Fundárek

Reply on: ufo #167843:
15 min. malo byť po Pezinok, ďalej 30 min. Takže by to šlo povedzme takto (čísla teraz strieľam z brucha, dôležité je poradie):
00 Os do PK
10 Zr/R/Ex
15 Os do TT
20 náklad
30 Os do PK
40 Zr/R/Ex
45 Os do TT
50 náklad
Reply on: 810zssk #167850:
http://www.flickr.com/photos/johannes-j-smit/3122296941/in/photostream
Napr. takto vyzeral ten osobák, dva vozy B ČSD a ruský WLAB v 80-tych rokoch.
Rakúšania sem posielali archaické B, ale ešte nie Schliereny, tie sa tu začali ukazovať až v 90-tych rokoch.
Reply on: Martin Fundárek #167840:
A prave to pozeram znova a mas pravdu s tou hlavnou, zle som pochopil ten stary format GVD 🙂

Dikes 🙂
Reply on: AAA #167835:
Dik, ale skor ma zaujimalo co tam bolo osobne 🙂
Reply on: Valec #167833:
Dik, podla GVD 88/89 to skor vyzera tak ze jedna "rotacia" bola rakusacka a jedna slovenska (jedine ze by ta suprava jazdila jednu jazdu naprazdno). Aj vtedy bolo asi treba vyrovnavat vykony 🙂
Reply on: Peon #167830:
A Google som skusal 🙂
Reply on: Peon #167830:
Nepisal, prispevok bol vysledkom empirickeho skumania.
Reply on: Martin Fundárek #167838:
To máš na medzistaničné oddiely?
Reply on: AAA #167844:
*Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli počas pobytu Os v Šenkviciach, resp. Pezinku, čím by sa možno ušetrila nejaka minúta?
Reply on: ufo #167843:
Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli v Šenkviciach, resp. Pezinku?
Reply on: Martin Fundárek #167838:
Nestačí brať do úvahy najdlhší oddiel, keď sa nakreslí celý úsek TT-BA a Os 15 minút, vznikne tam aj predchodenie Os vlaku rýchlikom a už sa to celé rozbíja. Bohužial, 15 minútový takt Os vlakov je tam nereálny v súčasných podmienkach.
Reply on: Martin Fundárek #167838:
Nám to nakreslili na (tuším) 16 minút s tým, že tam nebude žiadna rezerva na prípadné čo i len minútové meškanie.
Reply on: Valec #167829:
ten smer nabudúci rok porieši Regio Jet, takže už dlho plakať nad blbým GVD zo smeru DS nebude zapotrebí ☺ snáď ten projekt otvorí blbcom na MDPaT oči ešte viac aby začali konať ohľadom regionálnej dopravy po celom Slovensku a podporili podobné projekty aj v iných regiónoch (Orava, Kysuce atď.)

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #167827:
Nie, jazdili BA hl.-Marchegg. Ranný Os viezol jedno B-čko a jedno sovietske lôžko z Mosky/Kyjeva/Ľvova. Poobedný viezol tuším dve rakúske dvojky. V Marcheggu sa to pripojilo na rakúsky osobák do Viedne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.