15min takt Os medzi PK a BA je možný, ale len pri prísnom dodržaní:
1) všetky diaľkové vlaky vedené striknte v rovnobežných trasách po 30, 60, 90 alebo 120 min,
2) všetky idú rýchlosťou 120 km/h a zastavujú na Vinhradoch.
T.j. max. 2 diaľkové vlaky do hodiny (výhľadovo ich môže byť viac) a znížená rýchlosť IC na 120 km/h. Ďalšia možnosť je viezť osobáky v pásme (trnavské od PK po Vinohrady nezastavia nikdy a pezinské budú stáť všade)
Otázne je, že keď sa to takto nerieši dnes (nič tomu nebráni), či sa to bude riešiť po výstavbe Filiálky...
V podstate môže, ale za podmienok takých, že by produkoval napr. spomínaný nede¾ný sv BA-KE alikvotnú stratu kvôli rozpoèítaniu odpisov, réžií atï., a nebral by sa oh¾ad na to, že marginálne náklady jazdou tohoto vlaku sú nulové, lebo ten vlak ide ako obratový kvôli návozu súpravy na ïa¾šie IC.
Ako podnikate¾ by si teda išiel do toho, keby si nemohol pokryť ani náklady a ešte by si si zhoršil celkovú bilanciu kvôli tomu, že ti mdpt ešte zníži dotáciu zvvz za technologické jazdy?
Je to stále len politikou MDPT, ktoré ti všetko zaplatí, èo máš v zmluve, ale akonáhle chceš využiť nieèo, èo aj tak ide a mohol by si mať z toho aj keï mizernú tržbu, tak ti tam odráta z dotácie všetko, ako keby ten vlak išiel len z roztopašnosti ZSSK. Snáï chápeš, èo chcem povedať.
Ešte na čosi som zabudol: To je lož. Nikto nebráni Zločineckej spoločnosti jazdiť vlaky "na vlastné obchodné riziko", pričom tržba z takéhoto vlaku by po odrátaní mzdy palubného personálu (ak tam náhodou tiež nie je na Rg jazde) by bola čistým ziskom Zločineckej.
15 min. malo byť po Pezinok, ďalej 30 min. Takže by to šlo povedzme takto (čísla teraz strieľam z brucha, dôležité je poradie):
00 Os do PK
10 Zr/R/Ex
15 Os do TT
20 náklad
30 Os do PK
40 Zr/R/Ex
45 Os do TT
50 náklad
Dik, podla GVD 88/89 to skor vyzera tak ze jedna "rotacia" bola rakusacka a jedna slovenska (jedine ze by ta suprava jazdila jednu jazdu naprazdno). Aj vtedy bolo asi treba vyrovnavat vykony
Nestačí brať do úvahy najdlhší oddiel, keď sa nakreslí celý úsek TT-BA a Os 15 minút, vznikne tam aj predchodenie Os vlaku rýchlikom a už sa to celé rozbíja. Bohužial, 15 minútový takt Os vlakov je tam nereálny v súčasných podmienkach.
ten smer nabudúci rok porieši Regio Jet, takže už dlho plakať nad blbým GVD zo smeru DS nebude zapotrebí ☺ snáď ten projekt otvorí blbcom na MDPaT oči ešte viac aby začali konať ohľadom regionálnej dopravy po celom Slovensku a podporili podobné projekty aj v iných regiónoch (Orava, Kysuce atď.)
Nie, jazdili BA hl.-Marchegg. Ranný Os viezol jedno B-čko a jedno sovietske lôžko z Mosky/Kyjeva/Ľvova. Poobedný viezol tuším dve rakúske dvojky. V Marcheggu sa to pripojilo na rakúsky osobák do Viedne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Dikes