1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Aj mňa by to celkom zaujímalo.
Okolo 2000 roku si pamätám výlučne rak. Bpčka v nasadení.
Neskôr (presný rok si nespomeniem, ale v roku min oc roku 2006 tomu tak bolo) sa tam pól na pól striedali Bmpz-l s našimi najmä Bmeer-ami, Bdee a reko Bčkami až do roku tuším 2009. Istú dobu (GVD 2008/9?) sa tam mihla jedna súprava vyskladaná z výlučne Beer-ov (tá súprava 3-4 vozňov mala "prejazd" z nejakého vnútroštátneho rýchlika 6xx).
V roku 2008 a skôr si pamätám, že prvé rané odchodoch z/do Viedne (Mürzzuschlag) ešte jazdili Bp.
Terajšiu situaciu istotne poznáš s tým, že je tam
vždy trojica súprav vyskladaná zo štyroch Bmpz-l,
pričom jedna súprava obsahuje vozeň ABmpz-I.
S tým, že od septembra tam asi uvidíme hybrid vyskladaný
Bdteer, Bmpz-s, ťahaný Herculesom.
1. 5 minútový interval bol/je plánovaný len v tuneli. Tam to možné bude, keďže tam budú jazdiť (s výnimkou nejakého TGV) len regionálne vlaky, ktoré stoja všetky všade rovnako. Simuláciou bolo potvrdené že najkratším dosiahnuteľným intervalom sú 3 minúty. Za Račou nebol nikdy ani len predpokladaný interval pod 20 minút.
3. Regionálne autobusy majú končiť niekde na okraji mesta, nie sa trepať priamo do centra. Aj tak (možno s výnimkou smeru od Lužnej) pricestuje v tých autobusoch na Nivy tak zo 10 ľudí.
Už úplne inou vecou je, že v súčasnosti sa plánuje len Filiálka a nie celý tunel. ?
K tomu trojhodinovému intervalu, pozri sa, aký je v súčasnosti na trati 131.
K Viedni.. pred 89tym podla vsetkeho existovali vlaky co jazdili iba DNV-Marchegg (v GVD 88/89 to bolo v hustom intervale dva pary spojov denne). Moja otazka znie: co na tych vlakoch bolo radene?
1. rýchliky som zabudol započítať... takže beriem späť. Hoci neviem už, že aký je minimálny odstup medzi vlakmi, že aký najkratší interval môže byť, rozhodne "slávikových" 5min je blbosť, ale 15min by to mohlo v špičke zvládnuť nie?
3. ja som pochopil to, že naráža na to rozbite prestupov z vlakov od DS/GA/TT na smer MA/CZ/AT ale mal brať do úvahy to, že bude umožnený prestup medzi regionálnymi vlakmi autobusmi, čo doteraz nebolo také ľahké, lebo sa muselo cestovať z ASMN na Hl.st.
7. integrovaný dopravný systém to je vtedy ak je aj jednotná tarifa. Pokiaľ nebude tarifa skôr než samotný TEN-T, tak to bude neskôr než samotný TEN-T.
Ja nehovorím, že 2h interval mimo špičky a 1h v špičke je super, ale on tam vykreslil tragédiu do prdele, že "3h interval" mimo špičky ?
Ak ma pamäť neklame, tak na cp.sk to bol Stadlau uvedený od vtedy, čo tam začali stáť vlaky(okt.2010). S novým cestovným poriadkom (dec2010) tam už viac nebol.. Ale už sa to tu na fóre riešilo myslím...
Chybný CP (s neuvedenou stanicou, kde je prestup na metro) je podľa teba kravina? A ako som spomínal, okrem cp.sk Stadlau chýba aj na zssk.sk ? Ešte, že som túto záhadu vyriešil. ?
Koho sa rakúski cestujúci pýtajú kraviny? Aké konkrétne napríklad Rakúšania si CP určite nepozerajú na slovenských vyhľadávačoch. ?
Ako je možné, že na cp.sk to bolo správne a zrazu už nie je zatiaľ čo na oebb.at to správne zostalo? "Včul buc múdry" ?
Mne ako fanúšikovi verejnej hromadnej dopravy ide o to, aby cestujúci dostávali správne informácie. V minulosti sa na základe môjho podnetu vrátili do CP 23-ky poznámky pri spojoch, na ktoré nadväzuje iný spoj tej istej linky na zastávke "J. Jonáša - VW". ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
boxcar