Nestačí brať do úvahy najdlhší oddiel, keď sa nakreslí celý úsek TT-BA a Os 15 minút, vznikne tam aj predchodenie Os vlaku rýchlikom a už sa to celé rozbíja. Bohužial, 15 minútový takt Os vlakov je tam nereálny v súčasných podmienkach.
ten smer nabudúci rok porieši Regio Jet, takže už dlho plakať nad blbým GVD zo smeru DS nebude zapotrebí ☺ snáď ten projekt otvorí blbcom na MDPaT oči ešte viac aby začali konať ohľadom regionálnej dopravy po celom Slovensku a podporili podobné projekty aj v iných regiónoch (Orava, Kysuce atď.)
Nie, jazdili BA hl.-Marchegg. Ranný Os viezol jedno B-čko a jedno sovietske lôžko z Mosky/Kyjeva/Ľvova. Poobedný viezol tuším dve rakúske dvojky. V Marcheggu sa to pripojilo na rakúsky osobák do Viedne.
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Aj mňa by to celkom zaujímalo.
Okolo 2000 roku si pamätám výlučne rak. Bpčka v nasadení.
Neskôr (presný rok si nespomeniem, ale v roku min oc roku 2006 tomu tak bolo) sa tam pól na pól striedali Bmpz-l s našimi najmä Bmeer-ami, Bdee a reko Bčkami až do roku tuším 2009. Istú dobu (GVD 2008/9?) sa tam mihla jedna súprava vyskladaná z výlučne Beer-ov (tá súprava 3-4 vozňov mala "prejazd" z nejakého vnútroštátneho rýchlika 6xx).
V roku 2008 a skôr si pamätám, že prvé rané odchodoch z/do Viedne (Mürzzuschlag) ešte jazdili Bp.
Terajšiu situaciu istotne poznáš s tým, že je tam
vždy trojica súprav vyskladaná zo štyroch Bmpz-l,
pričom jedna súprava obsahuje vozeň ABmpz-I.
S tým, že od septembra tam asi uvidíme hybrid vyskladaný
Bdteer, Bmpz-s, ťahaný Herculesom.
1. 5 minútový interval bol/je plánovaný len v tuneli. Tam to možné bude, keďže tam budú jazdiť (s výnimkou nejakého TGV) len regionálne vlaky, ktoré stoja všetky všade rovnako. Simuláciou bolo potvrdené že najkratším dosiahnuteľným intervalom sú 3 minúty. Za Račou nebol nikdy ani len predpokladaný interval pod 20 minút.
3. Regionálne autobusy majú končiť niekde na okraji mesta, nie sa trepať priamo do centra. Aj tak (možno s výnimkou smeru od Lužnej) pricestuje v tých autobusoch na Nivy tak zo 10 ľudí.
Už úplne inou vecou je, že v súčasnosti sa plánuje len Filiálka a nie celý tunel. ?
K tomu trojhodinovému intervalu, pozri sa, aký je v súčasnosti na trati 131.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,5122631url