Lenže "AT" je v tom knižnom CP uvedené iba pri niektorých rakúskych železničných staniciach...
Odpoveď zo ZSSK: "Overovala som zastavovanie vlakov v stanici Wien Stadlau v rakuskom cestovnom poriadku. Vlaky v tejto stanici zastavuju. Oslovime tvorcov cestovneho poriadku, s otazkou, preco tuto stanicu neuvadzaju. Dakujeme za upozornenie."
Skúsil som sa aj ja pozrieť na www.oebb.at a podľa nich v Stadlau tie vlaky tiež zastavujú.
Mňa skôr zaujíma iná vec a to ŽST Filiálka, ak je pravda, čo písal aquila, že tam má byť 1 nástupište a 2 dopravné koľaje.
Logická otázka je: Bude toľko jednotiek, aby vykryli všetky tie vlaky? Lebo si neviem predstaviť, ako by tam pri tom intervale robili obraty súpravy bez riadiaceho vozňa.
Podľa iných staníc pozerám, že vlaky premávajú po rovnakej trase, ale na Stadlau už zrejme nezastavujú.
Prečo došlo k takejto zmene?? Bol tam predsa prestup na predĺženú linku metra U2! Takto sa dá na metro prestúpiť tak ako pred októbrom 2010 len na Simmeringu a pri Sudbahnhofe...
nie, ale dnes keď máš paralelné autobusové spoje s vlakmi z Pezinku do BA, tak čo iné majú železnice robiť? Keď sa odstránia súbežené autobusové spoje BA - PE, tak potom nech niekto narieka za väčšiu hustotu vlakov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon