Reakcia na: jandro #167755:
no obnovenie L114 by bolo veľkým krokom späť, keď už tak by som maximálne potiahol L56 k trolejbusom v Trnávke ale ďalej nie. Od dopravy do mesta je najlepší prestup na električky 2 a 4. Čo sa týka kindervajec tak tých je prebytok, 50 ich tu fakt nemusíme mať keďže vhodné sú akurát tak na L23,38,41,43,51,52,55,57,77 a 79 a to ak sa nemýlim robí dokopy denne 19 alebo 20 poradí + rezerva 5ks (neviem koľko má byť rezerva). Na L56 by teda bolo treba 10.5 či 12m rovno? Ja som videl L56 pár krát v živote, z toho raz do nej nastupovalo celkom dosť ľudí na Zlatých pieskoch a to prišlo kindervajce B 9.5 (pravdepodobne tí čo šli na Východné a možno aj do Rače).Re #167755 jandro: s tým Kauflandom keď si spomenul, že by to nemusela robiť L56, tak oprášim svoj starý návrh :
L52 : včleniť do CP L56
L55 : včleniť do CP L65
L56 : Tbiliská - Rustaveliho - Detvianska - Sklabinská atď. po starej trase na Studenú, v úseku Tbiliská - Na pasekách i=10/30/10//15, v r.š. pri menšom počte vložených spojov z L52 by som nasadzoval 10.5m, poobede by mohli byť 9.5
L65 : Tbiliská - Rustaveliho - Nám. A. Hlinku - Barónka - Detvianska - Púchovská (Kaufland) - atď. na Dolné hony, i=15/30/20//30, vybrané spoje (t.j. nie tie prádzne) z L55 budú vložené do CP L65 v úseku Na pantoch - Nám. A. Hlinku
- ušetrili by sa vzkm nižším počtom spojov v r.š. na L52, resp. po novom na vložených spojoch na L56
- šetrnie vzkm na zachovaní iba vybraných spojov L55
- menší nárast vzkm kvôli preloženiu trasy L65
810zssk