Pravdou však je, že spôsob pádu dvojičiek je jednoznačne príbuzný riadenej (priam dokonale riadenej) detonácii (či už teroristami, alebo vnútorne, to nechám na iných). Zásah lietadla do hornej časti budovy nemohol spôsobiť v ŽIADNOM prípde jej pád...
keby stála na Zochovej, tak by nevládala poberať ľudí a okrem toho by zosilnel tlak na vrátenie intervalu 8/-/10//- aký bol pred 9/2005.
Re #167508 Ruslan: kto chce, tak sa vynájde. Ja a otec sme častokrát šli do Auparku tak, že keď šla L50 tak sme sa odviezli na Šafko a mali sme odtiaľ do 3-4min L95. Dnes je pravda, že to cestovanie z Auparku je mierne obmedzené uzavretím Starého mosta a tiež nedobrým prístupom zo zastávky v smere z mesta. Ja osobne by som prijal, keby namiesto Auparku a Eurovey, bola iba Eurovea ibaže s pestrosťou obchodov akú má Aupark a tiež lepšie vyhotovené strechu cez ktorú na človeka nepečie slnko. Medzi Starým a Novým mostom bola zásadná chyba vôbec niečo postaviť. Mali rozšíriť Sad J.Kráľa a spraviť tam čiste iba oddychovú zónu bez akéhokoľvek bordelu alebo obchodov, s tým, že na Viedenskú cestu by mala prístup iba MHD v úseku Incheba - divadlo Aréna a jediné čo by tam bolo by bola benzínka OMV, či kto to tam má.
Re #167512 tr3mp: nechápeš, že tí somári sa prekecli? Tiež inak zaujímavé, že do 5-gonu tresklo lietadlo a na záberoch nie je vidno žiadne trosky z lietadla, taktiež drísty o tom, že 5-gon nabúral Boeing 757 s rozpatím krídel cca 38m a spravil dieru o šírke 20m ? a ďalším problémom bola nádrž v ktorej malo byť 32 000 litrov paliva čo by inak horelo... Taktiež je zaujímavé ako sa dvojičky zosypali, takmer ako pri riadenom odstrele a to ako tie lietadlá čo do nich rachli vyzerali, ako boli upravené (http://www.youtube.com/watch?v=FdVgYn3edjM)
A čo by sa také stalo, keby DPB zaviedol zastavovanie 59-ky aj na zastávke "Aupark"? Kľudne by to mohli spraviť podľa mňa. Keďže linka slúži na expresné spojenie "Rača - Petržalka", nevidím v tom problém.
V minulosti bolo zaujímavé, že na Račianskom mýte stála 59-ka ráno iba v smere do Petržalky a poobede iba v smere do Rače. Teraz stojí ráno aj poobede v oboch smeroch.
V obdobi 2.7.-4.9. bude denne premavat linka Slovak Linesu na trase Bratislava (ASMN 13) - Parndorf (Designer Outlet) - Neusiedl am See (Bahnhof, Hauptplatz, Seebad) - Podersdorf am See (Strandplatz) a spat. Na linke bude jazdit pat parov spojov denne, odchody z ASMN su v dvojhodinovom takte od 8:20.
V Číne sa navyše vyrába, lebo je tu lacná pracovná sila, snaživý ľudia a dopyt po výrobkoch. Je to kombinácia win win pre investora aj pre Číňanov.
Rád by som však videl Dunča ako by postavil napr. závod a začal vyrábať tabak (jeho logikou: je to odvetvie, ktoré tu nemáme, tak treba začať) bez ohľadu na to, že dopyt je po elektronike a automobiloch
Auta jazdia len v EU? Navyse, nikdy to nepojde tak daleko aby EU bojovala proti IAD takym sposobom ze by automobilkam hrozili vaznejsie skody, to Nemci nedovolia.
to je dost diskutabilne, pretože "cítiť" sa je mimoriadne subjektívny pocit (iná kultúra, iné zvyky atď)... Každopádne, v Číne za posledných 15 rokov rapídne klesá počet ľudí pod hranicou chudoby, zatiaľ, čo v US je to konštantné s veľmi máličko klesajúcou tendenciou (ilegálni imigranti, kríza) i keď samozrejme v US je hranica chudoby oveľa nižšia ako v Číne.
Mohol si dať ale na príklad inú krajinu s inou ekonomikou, napr KĽDR, kde sa stavia, vyrába a nikto to nechce a ľudia sú chudobní...
Chlapci, vráťme sa k riešeniu problému úsek Patrónka-SAV a jeho neobsluha linkiu 34... nejaké konštruktívne nápady?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Re #167508 Ruslan: kto chce, tak sa vynájde. Ja a otec sme častokrát šli do Auparku tak, že keď šla L50 tak sme sa odviezli na Šafko a mali sme odtiaľ do 3-4min L95. Dnes je pravda, že to cestovanie z Auparku je mierne obmedzené uzavretím Starého mosta a tiež nedobrým prístupom zo zastávky v smere z mesta. Ja osobne by som prijal, keby namiesto Auparku a Eurovey, bola iba Eurovea ibaže s pestrosťou obchodov akú má Aupark a tiež lepšie vyhotovené strechu cez ktorú na človeka nepečie slnko. Medzi Starým a Novým mostom bola zásadná chyba vôbec niečo postaviť. Mali rozšíriť Sad J.Kráľa a spraviť tam čiste iba oddychovú zónu bez akéhokoľvek bordelu alebo obchodov, s tým, že na Viedenskú cestu by mala prístup iba MHD v úseku Incheba - divadlo Aréna a jediné čo by tam bolo by bola benzínka OMV, či kto to tam má.
Re #167512 tr3mp: nechápeš, že tí somári sa prekecli? Tiež inak zaujímavé, že do 5-gonu tresklo lietadlo a na záberoch nie je vidno žiadne trosky z lietadla, taktiež drísty o tom, že 5-gon nabúral Boeing 757 s rozpatím krídel cca 38m a spravil dieru o šírke 20m ? a ďalším problémom bola nádrž v ktorej malo byť 32 000 litrov paliva čo by inak horelo... Taktiež je zaujímavé ako sa dvojičky zosypali, takmer ako pri riadenom odstrele a to ako tie lietadlá čo do nich rachli vyzerali, ako boli upravené (http://www.youtube.com/watch?v=FdVgYn3edjM)