ma tak napadlo v súvislosti s tým čo teraz pozerám, že ako je možné, že krajina môže vyhlásiť po audite svojich pohľadávok voči veriteľom, že časť ich dlhu je nezákonná + dokáže odkúpiť dlhopisy v hodnote 3 mld. USA za 800 mil. USD?! Jedná sa o prípad Ekvádoru. Tak ma napadlo, že prečo aj Bratislava pri rôznych podlžnostiach voči rôznym príživníkom by nemala svoje dlžoby preskúmať...
takže máme zrušiť systém vedenia liniek podľa prestupnej tarify a obnoviť stav keď mi pod oknami jazdili linky 68,78,80,81,85,86,92,95,96 a 97? Najlepšie to vidíš na električkových linkách ako je systém priamych liniek, kde je minimálny nárok na prestupy na figu drevenú, lebo tí čo prestupujú s t-busu alebo busu na elinu to majú totálne na prd!
Moze byt ktokolvek... Hmmm to sice ano, ale bude to znamenat automaticky prinos? Ak si dobre pamatam, tak v Bratislave je problem so starym zabezpecovacim systemom, ktory si moc netyka s novymi elektrickymi masinkami, takze ktokolvek, ale bez Talentov, Taurusov, Bombardierov a podobne. Mohol by to niekto upresnit? Ci to stale plati a pre ktore konkretne useky? Inak v clanku je spominana modernizacia tohoto, tak potom mozno hadam ano.
Useknutie busov z Lamača na Patronke nie je dobry napad. Každy sa radsej nacasuje na priamu linku.
Podobne by to bolo ako keby sa utali 28,29 na Riviere, 91 na Jasovskej,53 na Zlatych a pod.
Presne tak. A zaujímalo by ma tiež, či sa už niekedy nejaký revízor v službe vyskytol aj v minibuse a na 630-ke v mimobratislavskom úseku.
Mňa tento kalendárny rok revízor kontroloval iba raz. A momentálne by som aj chcel, lebo mám ePCL kúpený na Bratislavskú mestskú kartu a chcem v praxi videť/počuť zvuk "žblnknutia" čo mi tu 810zssk raz vysvetlil. Revízor nahrá PCL do čipu mojej BMK.
A takisto som zvedavý, či bude pýtať občiansky preukaz, lebo nechcel, keď ma kontroloval naposledy. ?
keď začnú premávať prvé regionálne vlakové linky, tak Figeľ už nebude ministrom a dopravca nemusí byť iba ZSSK. Aj keď teraz to tak vyzerá, tak so súpravami môže prísť ktokoľvek iný a jazdiť ak dostane licenciu. Aj keď predstava, že čierna diera ZSSK sa má podieľať na MHD v BA vo mne vyvoláva pocit blitia ?
aj vlak by bol lepší ako nič, ale iba v prípade, že z Petržalky pôjde vlak na smer Hl.st a Filiálka, inak iba so smerom na Filiálku to bude na hovno. Najväčším problémom je však doba realizácie tej stavby. Zaujímavé, že električku dokážu postaviť iba po Vlastenecké nám. a vlak už zrazu dokážu postaviť v celej dĺžke ? toto neviem pochopiť, že čo im bráni tú trať postaviť aspoň po Technopol ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1