Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #167398:
predtým než po takmer polstoročí vymažeš 39, prečísluj 31 na 39 ?
61 po odklonovej trase od Sabinovskej??? po trase linky 63
Ivanska cesta-zeleznicne priecestie uzavrete nehoda
Reply on: david1 #167413:
takže máme zrušiť systém vedenia liniek podľa prestupnej tarify a obnoviť stav keď mi pod oknami jazdili linky 68,78,80,81,85,86,92,95,96 a 97? Najlepšie to vidíš na električkových linkách ako je systém priamych liniek, kde je minimálny nárok na prestupy na figu drevenú, lebo tí čo prestupujú s t-busu alebo busu na elinu to majú totálne na prd!
Reply on: TomJ #167415:
37 by to stihala pobrat smer Novy Most? Ta chodi slusne zaplnena uz zo Zahorskej. Vyuzivana je aj v Lamaci lebo sa tam nemota a ide priamo.
Reply on: david1 #167413:
V mojom návrhu skracujem po Patrónku len 30 a to tiež len v sedle a cez víkendy.
Reply on: no.ev.di. #167409:
Moze byt ktokolvek... Hmmm to sice ano, ale bude to znamenat automaticky prinos? Ak si dobre pamatam, tak v Bratislave je problem so starym zabezpecovacim systemom, ktory si moc netyka s novymi elektrickymi masinkami, takze ktokolvek, ale bez Talentov, Taurusov, Bombardierov a podobne. Mohol by to niekto upresnit? Ci to stale plati a pre ktore konkretne useky? Inak v clanku je spominana modernizacia tohoto, tak potom mozno hadam ano.
Reply on: TomJ #167401:
Useknutie busov z Lamača na Patronke nie je dobry napad. Každy sa radsej nacasuje na priamu linku.
Podobne by to bolo ako keby sa utali 28,29 na Riviere, 91 na Jasovskej,53 na Zlatych a pod.
Reply on: TomJ #167401:
práve na tom príklade dobre vidno sa na hovno robí miestami doprava v BA, že chceš šetriť vzkm, zachováš kapacitu, no rozbiješ preklad niekde inde.
Reply on: Valec #167392:
Na Gagarinke hlasili v tom case retazovu nehodu tak mozno aj preto...
Reply on: Technopol #167363:
Presne tak. A zaujímalo by ma tiež, či sa už niekedy nejaký revízor v službe vyskytol aj v minibuse a na 630-ke v mimobratislavskom úseku.

Mňa tento kalendárny rok revízor kontroloval iba raz. A momentálne by som aj chcel, lebo mám ePCL kúpený na Bratislavskú mestskú kartu a chcem v praxi videť/počuť zvuk "žblnknutia" čo mi tu 810zssk raz vysvetlil. Revízor nahrá PCL do čipu mojej BMK.

A takisto som zvedavý, či bude pýtať občiansky preukaz, lebo nechcel, keď ma kontroloval naposledy. ?
Reply on: aquila #167407:
keď začnú premávať prvé regionálne vlakové linky, tak Figeľ už nebude ministrom a dopravca nemusí byť iba ZSSK. Aj keď teraz to tak vyzerá, tak so súpravami môže prísť ktokoľvek iný a jazdiť ak dostane licenciu. Aj keď predstava, že čierna diera ZSSK sa má podieľať na MHD v BA vo mne vyvoláva pocit blitia ?
Reply on: Mike #167396:
Doba ked tu niekomu este nepreskocilo zatial nebola cize niet sa comu cudovat.
Reply on: no.ev.di. #167405:
vsak tato investicia za 23 mio je to najlepsie co z toho planu zostalo, to som napisal aj nizsie ..

len problem je ze kolko ZSSK na tieto trate realne nasadi vlakov, ked skrta vlakokilometre kde sa da ...
Reply on: irizar #167404:
aj vlak by bol lepší ako nič, ale iba v prípade, že z Petržalky pôjde vlak na smer Hl.st a Filiálka, inak iba so smerom na Filiálku to bude na hovno. Najväčším problémom je však doba realizácie tej stavby. Zaujímavé, že električku dokážu postaviť iba po Vlastenecké nám. a vlak už zrazu dokážu postaviť v celej dĺžke ? toto neviem pochopiť, že čo im bráni tú trať postaviť aspoň po Technopol ?
Reply on: aquila #167403:
ale tie nové zastávky v železničnej sieti budú veľké plus, lebo potom sa už bude môcť konečne hovoriť o tom, že vlaková doprava môže pomôcť odbremeniť MHD. Dnes keď nemáš vlakové zastávky tam kde treba (DNV-sídlisko, Patrónka, Kramáre, Astronomická, Dolné hony,atď...), tak sotva môže niekto tlačiť kaleráby o tom, že vlaky môžu pomôcť NSMHD, keď sieť staníc je mizerná a samotné najlepšie prepojenie Filálka - Nivy - Petržalka už roky neexistuje, navyše nie je ani spojenie Petržalka - Nám.SNP - Hl.st. popod mesto.
Reply on: ivanbuto #167393:
A ja som si naivne myslel že prevládol zdravý rozum a vláčikofantázie boli zmietnuté zo stola. Chjo...
Reply on: 810zssk #167346:
neviem co myslis pod MU, ale obratisko ma byt resp uz malo byt (kedze elektricky pada po najnovsom vyhlaseni figela) pri namesti hraniciarov ..

ale hej, momentalne budeme radi ak bude aspon tato prva etapa .. ale pri zufalej financnej situacii mesta nebude ani to ...

a zase sa dostaneme k tomu, ze namiesto 2 tyzdnov dementnych majstrovstiev mohla mat bratislava aspon prvu etapu elektricky do petrzalky, takto nebude mat zase nic ..

Re #167370 Sommelier: stale si myslim, ze ak by sla elina do petrzaly a bolo by zrusene odbocenie na landererovu, tak sa nic nedeje .. ukludni to IAD v centre a mozu zrusit aj semafory na spitalskej, len by tam dali riadne retandery 😉

Re #167386 Martin Fundárek: aha, tak potom OK, lebo to vyzeralo ze chces dat na toto nove obratisko viacro liniek, co nem OK .. v tych materialoch od mesta bola az prilis nezrovnalosti aby sa dali povazovat za relevantne

Re #167393 ivanbuto: takze najhorsie mozne riesenie .. nebude ani elektricka a ani poriadna zeleznicna doprava.. "super" ..
Reply on: Valec #167392:
to boli az take zapchy?? ? ja som tam este nezazil meskanie vacsie ako 25 minut...
Re #167390 Mike: inak ja mam taky pocit, ze teraz, kedze takmer vsetky vecne "ulozenky" vyradili, o chvilu sa v premavke mozu opat objavit vozy, ktore su odstavene uz pomerne dlho, teda 2602, 3, 4, 6... ?
Reply on: no.ev.di. #167398:
Tvoj návrh má niekoľko nedostatkov:
1. Zanikne priame spojenie centra (myslím tým Nový most) s Lamačom aj Záhorskou, navyše kvôli rôznemu intervalu 30 a 37 by nebol pri Tescu kvalitný prestup.
2. Posilnením linky 63 na víkendový interval 15 min. by sa zrušil preklad s linkou 21.
3. Zrušenie 39 považujem za hlúposť, je využívaná v celej svojej trase.
4. Vrátenie 96 do pôvodného stavu by bol krok späť. To by potom ani nemusela cez víkendy premávať, lebo do Avionu sa dá z Petržalky dostať aj linkou 68 s prestupom na Trnavskom mýte.
Môj návrh:
30 – bez zmeny trasy, 12/-/12/-, 10,5m bus
37 – bez zmeny trasy, 12/20/12/20, 12m bus
38 – zrušiť
130 – Patrónka – Lamač, -/20/-/20, 10,5m bus
Reply on: ivanbuto #167393:
Že by ten domovnícky vták s hypertrofovaným egom a atrofovaným penisom lobboval na MDVaRR???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.