L30 (10,5) : Tesco Lamač - Patrónka - ZOO - nábrežie - Nový most, (7-8/12/10//12)
L37 (10,5) : Záhorská Bystrica - Segnáre - Tesco Lamač - Patrónka (12/20/15//20)
L31 : i=6/10/6//20, od 14:30 do 22:30 12min
L39 : zrušená
L61 (18) : bez zmeny trasy, (8/15/10//15, preklad s L63 do i=4/7-8/5//7-8)
L63 (18) : Lamač - Patrónka - Predstaničné nám. - Trnavské mýto - Rožňavská - Galvaniho - Avion (8/15/10//15, po dohode s Avionom by prevzali L61 a 63 v preklade dopravu za L96)
L67 (10,5) : predĺžená = Astronomická - Trnavská cesta - ŽST Nové Mesto (15min celotýždenne v úseku ŽSTNM - Astronomická, zvyšok trasy 15/30/15//30, náhrada za L39 na Súhvezdnú)
L96 (15) : po trase L196 (8/20/10//20), prestup na Avion linky 61/63 na zast. Trnavská
tí KDHáci to sú sabotéri par excellence. Nech je kľudne v Petržalke aj "vlak", resp. niečo ako mestská vlaková súprava ktorá sa bude vetviť na smer Hodžovo nám. a Nivy, ibaže to tak skoro nebude, električka by mohla byť skôr a postačovala by, zatiaľ čo takto budeme minimálne 5 rokov ešte čakať na prvý vlakový spoj z Petržalky do mesta ak nerátame to torzo spojov z Petržky na Nové Mesto, ktoré už nedávno železnice zrušili oprávnene.
ešte tri vyradené Karosy B741 a SORky 18 tu budú najpočetnejšie klbáky ? asi sa odbachnem, nejaký dobrovoľník čo zmáčkne kohútik za mňa keby sa mi triasla ruka, príp. keby som sa na prvý pokus netrafil? ?
Oproti tomu 2619 a 2620 otvárali premávku 29.4.2011 na linke H1. Neviem, či jazdili ešte potom počas MS, ale každopádne ich vyradili pomerne rýchlo, oproti tomu napr. 2602, 3, 4, 6,... dlhodobo odstavené a stále vedené v stave...
to je tiez zaujimave, ten voz minimalne pol roka (ak nie viac) stal vo vozovni kvazi bez znamok zivota, a teraz zrazu vyradili... btw. 2628 tiez koncil...
Argument, prečo sa oplatí otočka pri NH, Ti už napísal 810zssk. Ja sa teda vyjadrím len k linkovaniu - JA NECHCEM!!! linky odvšadiaľ všade raz za 12 minút. Plne súhlasím s tým, že je lepšie mať jednu-dve linky na radiálu v dobrom intervale (rýchlejšia doprava, jednoduchšia situácia v obratiskách ...), ale k tomu treba vybudovať prestupné zastávky - Floriánske nám. obojsmerne s nástupišťom, Legionársku rozšíriť a vybaviť prístreškami minimálne v smere na Trnavské (v opačnom smere je prestup na hrane na Trnavskom mýte). Linkovanie, ktoré som uviedol, je takto navrhnuté v materiáloch, ktoré predložilo mesto k návrhu vybudovať električku za eurofondy. Nikde nie je napísané, že sa nedá vymyslieť inak, do dostavania je času dosť.
keď tam bude chodiť iba L30 na smer Lamač, tak tie kraťase na nej budú narvané a klbáky čo by to pobrali budú okolo Tesca iba prechádzať. Neviem prečo všetky nákupné centrá sú stavané tak, že musí sa k nim zachádzať okrem Polusu. Narážam na to, že je cesta, veľké parkovisko a za ním až nákupné centrum ? Nemohli to Tesco postaviť bližšie k ceste aby autobusy nemuseli zachádzať, spraviť na druhej strane zastávku a k nej podchod a parkovisko spraviť za Tescom?! Tá istá choroba aj Tesco v Petržke, že od zastávky môže človek robiť slalom medzi autá, fakt by sa im niečo stalo keby tie hypermarkety a nákupné centrá postavili tak pri ceste ako je Polus a parkovanie by riešili nie zabraním parcely jak hrom ale namiesto toho vybudovať jedno podzemné podlažie s parkovacími miestami a zabrali by o polovicu menej miesta kde mohla byť zeleň napr. ?
kto povedal, že na Vojenskej by nebola vyrovnávačka? Okrem toho, šoféri L192 vedia na Patrónku dojsť v pohode tempom aj na +2 neraz, dostala by L192 takú istú pauzu ako má L11 na Nám. Ľ. Š, čo dúfam, že uznáš za vhodné.
Martin Fundárek