Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #167357:
No to s tými študentmi ma len tak napadlo, lebo raz keď som išiel 192, tak nastupovala skupinka študákov na Nám. hraničiarov a vystupovali pri ZOO. 901 má podľa mňa minimálne v lete cez víkendy význam.
Ako to tu už niekto raz písal, treba zvýšiť kontrolu cestujúcich. Bud bude mať DPB z nich väèší "zisk" alebo sa vyprazdnia busy. Mòa by zaujímalo kolko krát boli revizori na 91/191, 92/192, 28, 53 a na iných linkách ktoré premávajú v okrajových èastiach BA. Vo veèerných hodinách a (najmä cez víkend) neviem èi som vôbec niekedy stretol revizora. Je vysoká nezamestnanosť ¾udia èo by vyhovovali tejto práci urèite sú.

Re #167357 kecho: Mohli, bez najmenšieho problemu. Vdaka intervalu 92/192 sa aj ja rozhodujem èi bus+el alebo 92/192, podla potreby. Ale napíšem ti z môjho pohladu .92/192 1.nikdy tam nie je zápcha 2. èasovo je to rýchlejšie 3.Vïaka ZV Vozovòa Pe sa mi nikdy nestalo že spoj nebol hradený dokonca ZV prišlo max 5 min po odchode 4.nehrozí prestoj ako u el. 5. nemusíš prestupovať 6. žiadna tlaèenica 7. krajšia cesta pre mòa 🙂
aktuální poloha "wifi tramvaje"
http://www.forcitytram.cz/
Reply on: no.ev.di. #167354:
Tak sem nelez. Ty sem neustále lezieš napriek x banom a egoisticky si dovolím tvrdiť, že aj keď ma všetci neobľubujú, tak tých, čo ma považujú za vymasteného debila, mám RÁDOVO menej ako ty.
Oplatí sa ešte zamýšľať nad tým, prečo DPB, a. s. nemá aktualizované cp na svojej stránke, hoci na cp.sk už sú aktuálne údaje? (ktoré im musel poslať samotný DPB..) Aspoň vieme, u koho konkrétne je chyba.
Reply on: no.ev.di. #167354:
skor si myslim, ze to je naopak - on sa este da prezit a skor komunikaciu s tebou povazuju ludia za plytvanie.

Re #167355 no.ev.di.: Vojenska nemocnica ... nie je tam ale problem s tym obratiskom? (tj nemoze tam mat 18m bus problem, ked tam zaroven bude 18tbus ?)

Re #167356 no.ev.di.: Istejsie je tam mat 192, lebo ty by si najradsej urobil nejake zmeny na 37 a 63, ktore by isto boli "super riesenim"
Reply on: TomJ #167333:
študenti z euba idú kombináciou 88/192? a odkiaľ, keď oficiálne intráky sú tuším na hopa a v slovnafte?
Re #167344 Technopol: a nemohli by ísť stvčkári napr. cez prestup pod mostom alebo na zochovej a patrónkari 83 alt. 93/95+83?
mimochodom, nerozumiem, prečo pri súčasnej mizérii nezrušili ako prvú L901...
Reply on: AAA #167349:
a tí sú natoľko indisponovaní a nemohúci, ako ty, že potrebujú pre 2-3 ľudí vzkm navyše preto lebo ani po 10 rokoch nespoznali kúzlo prestpnej tarify a musí im chodiť bus priamo?! Ja som myslel, že pravidlá sú rovnaké pmre všetky linky a m.č., že ak tam jazdí minimum ľudí, tak to nemá zmysel... ? to čo vozí L192 k Tescu, tak to poberie L37 a 63,či sa mi ešte pokúsiš do hlavy natlačiť kaleráby,že v sedle ide L37 a 63 tak plná, že tých ani nie 5 ľudí do hodiny nepoberie? Nebuď smiešny prosím Ťa, dnes som mal zábavy už dosť...
Reply on: 810zssk #167345:
máš to privilégium si zistiť sám kde by sa L192 točila a ak na to prídeš odmenou ti bude to, že si môžeš sám navrhnúť vlastnú trasu L192 na tomto fóre kde prd poriešiš okrem buzerácie šotoušov so svojou "pravdou".
Reply on: S499.1023 #167336:
a ty master of via web discus forum vieš, že ty si ten posledný o koho odpoveď a reakciu stojím?! Sám si sa degradoval na úroveň na akej si svojím vystupovaním a niesom jediný čo má teba plné zuby, iba je rozdiel v tom,že máš sakra šťastie, že iba ja ti to tu poviem lebo zvyšok pokladá komunikáciu s tebou ako plytvanie svojho beztak bezcenného času a predsa im nestojí za zahadzovanie sa s tebou...
Reply on: 810zssk #167351:
Každé metro je zo svojej podstaty vysokopodlažné ? . Nízkopodlažné sú akurát občas tie hybridy medzi metrom a električkou.
Reply on: AAA #167349:
Keď tam už dvakrát (čím sa stal tzv. expertom na MHD) išiel vŕŕhasffujsor, tak tam nikto nešiel a preto je to tak ? .
Reply on: AAA #167350:
Pre Bratislavu by vyvynuli aj vysokopodlazne metro, nech sa nahodou niekto nezlakne ked mu dojde nizkopodlazak ?
Reply on: Ike #167342:
A to by ešte bolo treba metro udržiavať. Lenže ak by sa nezmenil prístup, už vidím každé 3 km pomalé jazdy pre zlomenú koľajnicu a pod..
Reply on: no.ev.di. #167334:
A preto, že do toho Tesca nejde nikto, tak tam so mnou vždy idú aspoň 2-3 ľudia.
Reply on: neoBB #167341:


Tak ako ti napísal Marek1978 , na Termini vlakom a potom pekne na metro B smer Rebibbia
Reply on: Sommelier #167332:
Amos to napisal spravne, preco je to potom zatvorene? Ja som presvedceny ze ten most skor ci neskor (a to neskor nebude ovela neskor) bude treba rekonstruovat. A opat: nie sme tak bohati aby sme si mohli dovolit lacne veci.
Reply on: aquila #167338:
K obratisku - ono to podla mna zmysel ma aj ako trvale riesenie - ak bude MU niekde pri Technopole, tak stale sa bude dat prekonat aspon ten most, co je najhorsia vec, pretoze autobusy ho musia dost zlozito obchadzat..

1. To su velmi fajn spravy, tie tri projekty (alebo aspon prve dva) budu urcite fajn prinos.

3. Suhlas, jedna z naj veci pre dopravu v BA.
Reply on: no.ev.di. #167334:
Ty si uzasne mudry. Tak zo 192 vacsina vystupi na Patronke, ale je zle ze konci na najblizsej konecnej s dostupnou kapacitou. Ako si to predstavujes? Ze zmizne? Vypari sa? Teleportuje sa?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.