Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #167366:
okolo Vojenskej chodím dosť často a osobne by som celé to obratisko zrušil /ak by bola náhrada/.

Ešte raz pripomínam, že ledva je tam miesto na kĺbový trolejbus, ktorý stojí tak, že porušuju zákon o premávke na pozemných komunikáciách, pretože stojí tesne pred prechodom pre chodcov (žiadnych 5m pred) a chodci skáču hneď poza trolejbus na cestu pred autá. Ja osobne tam s autom takmer vždy zastavím.

Pokiaľ ten prechod nespravia inak, resp. pokiaľ to tam nepreorganizujú, tak to obratisko je veľmi nešťastné. Aj L22 tam stála iba krátko
Reply on: no.ev.di. #167367:
mohla by sa zrušiť aj 38, ale v tom prípade by musela 30 ísť aj k Tescu Lamač.
V dnešnej dobe ide L38 každú hodinu, a odchod z Patrónky má xx:00 (tuším) . Dve minúty pred ňou ide L30. L38 ide od Patrónky prázdna, max. sú v nej 1 až 2 cestujúci, ktorí nestihli L30.
Ale pri Tescu Lamač sa 38 naplní a cestuje ňou na Segnáre a na Krematórium okolo 15 až 20 ľudí. Na Segnároch vystúpi väčšina a zvyšok ide na Krematórium a aj to preto, lebo do Krematória ide z 5 cestujúcich (ktorí idú na konečnú) až 2 a 3 ľudia idú do Baumaxu.
Reply on: MatejBA #167358:
zišlo by sa spraviť zmeny na L30/37/63, niesom jediný, kto si všimol, že v úseku Patrónka - Nový most jazdia L30 a 37 slabšie vyťažené.
Reply on: MatejBA #167358:
a nemohla by sa L192 točiť cez Vojenskú tak, že by šla späť ako L212 cez ul. Pri suchom mlyne, okrem toho L192 robia kraťase, ten jeden za pol hodinu keby tadiaľ prešiel, nič by sa nestalo.
Reply on: Technopol #167363:
cez týždeň občas chodia revízori na L92 ráno okolo 8.00 hod. , nastupujú na Einsteinovej a idú po ZOO.
Na L192 som pravidelne 2x do týždňa vídaval revízorov doobeda na zastávke Hrobákova (smer Romanova a aj smer Nám. Hraničiarov), ale za posledné dva týždne som tu revízora nestretol a to využívam L192 skoro každý deň.
Na L53 a L65 chodia revízori tiež, hlavne vo Vajnoroch na zastávke Uhliská. Už niekoľko krát ma aj kontrolovali, ale neviem o tom, že by niekoho chytili, ľudia tu dosť poctivo cvakajú lístky. (aj ked je to okrajová časť mesta.
Na L91 a 191 chodia revízori akurát tak po Novým mostom a pri Auparku, v Čunove a v Rusovciach som revízora ešte nikdy nevidel...
Reply on: kecho #167357:
No to s tými študentmi ma len tak napadlo, lebo raz keď som išiel 192, tak nastupovala skupinka študákov na Nám. hraničiarov a vystupovali pri ZOO. 901 má podľa mňa minimálne v lete cez víkendy význam.
Ako to tu už niekto raz písal, treba zvýšiť kontrolu cestujúcich. Bud bude mať DPB z nich väèší "zisk" alebo sa vyprazdnia busy. Mòa by zaujímalo kolko krát boli revizori na 91/191, 92/192, 28, 53 a na iných linkách ktoré premávajú v okrajových èastiach BA. Vo veèerných hodinách a (najmä cez víkend) neviem èi som vôbec niekedy stretol revizora. Je vysoká nezamestnanosť ¾udia èo by vyhovovali tejto práci urèite sú.

Re #167357 kecho: Mohli, bez najmenšieho problemu. Vdaka intervalu 92/192 sa aj ja rozhodujem èi bus+el alebo 92/192, podla potreby. Ale napíšem ti z môjho pohladu .92/192 1.nikdy tam nie je zápcha 2. èasovo je to rýchlejšie 3.Vïaka ZV Vozovòa Pe sa mi nikdy nestalo že spoj nebol hradený dokonca ZV prišlo max 5 min po odchode 4.nehrozí prestoj ako u el. 5. nemusíš prestupovať 6. žiadna tlaèenica 7. krajšia cesta pre mòa 🙂
aktuální poloha "wifi tramvaje"
http://www.forcitytram.cz/
Reply on: no.ev.di. #167354:
Tak sem nelez. Ty sem neustále lezieš napriek x banom a egoisticky si dovolím tvrdiť, že aj keď ma všetci neobľubujú, tak tých, čo ma považujú za vymasteného debila, mám RÁDOVO menej ako ty.
Oplatí sa ešte zamýšľať nad tým, prečo DPB, a. s. nemá aktualizované cp na svojej stránke, hoci na cp.sk už sú aktuálne údaje? (ktoré im musel poslať samotný DPB..) Aspoň vieme, u koho konkrétne je chyba.
Reply on: no.ev.di. #167354:
skor si myslim, ze to je naopak - on sa este da prezit a skor komunikaciu s tebou povazuju ludia za plytvanie.

Re #167355 no.ev.di.: Vojenska nemocnica ... nie je tam ale problem s tym obratiskom? (tj nemoze tam mat 18m bus problem, ked tam zaroven bude 18tbus ?)

Re #167356 no.ev.di.: Istejsie je tam mat 192, lebo ty by si najradsej urobil nejake zmeny na 37 a 63, ktore by isto boli "super riesenim"
Reply on: TomJ #167333:
študenti z euba idú kombináciou 88/192? a odkiaľ, keď oficiálne intráky sú tuším na hopa a v slovnafte?
Re #167344 Technopol: a nemohli by ísť stvčkári napr. cez prestup pod mostom alebo na zochovej a patrónkari 83 alt. 93/95+83?
mimochodom, nerozumiem, prečo pri súčasnej mizérii nezrušili ako prvú L901...
Reply on: AAA #167349:
a tí sú natoľko indisponovaní a nemohúci, ako ty, že potrebujú pre 2-3 ľudí vzkm navyše preto lebo ani po 10 rokoch nespoznali kúzlo prestpnej tarify a musí im chodiť bus priamo?! Ja som myslel, že pravidlá sú rovnaké pmre všetky linky a m.č., že ak tam jazdí minimum ľudí, tak to nemá zmysel... ? to čo vozí L192 k Tescu, tak to poberie L37 a 63,či sa mi ešte pokúsiš do hlavy natlačiť kaleráby,že v sedle ide L37 a 63 tak plná, že tých ani nie 5 ľudí do hodiny nepoberie? Nebuď smiešny prosím Ťa, dnes som mal zábavy už dosť...
Reply on: 810zssk #167345:
máš to privilégium si zistiť sám kde by sa L192 točila a ak na to prídeš odmenou ti bude to, že si môžeš sám navrhnúť vlastnú trasu L192 na tomto fóre kde prd poriešiš okrem buzerácie šotoušov so svojou "pravdou".
Reply on: S499.1023 #167336:
a ty master of via web discus forum vieš, že ty si ten posledný o koho odpoveď a reakciu stojím?! Sám si sa degradoval na úroveň na akej si svojím vystupovaním a niesom jediný čo má teba plné zuby, iba je rozdiel v tom,že máš sakra šťastie, že iba ja ti to tu poviem lebo zvyšok pokladá komunikáciu s tebou ako plytvanie svojho beztak bezcenného času a predsa im nestojí za zahadzovanie sa s tebou...
Reply on: 810zssk #167351:
Každé metro je zo svojej podstaty vysokopodlažné ? . Nízkopodlažné sú akurát občas tie hybridy medzi metrom a električkou.
Reply on: AAA #167349:
Keď tam už dvakrát (čím sa stal tzv. expertom na MHD) išiel vŕŕhasffujsor, tak tam nikto nešiel a preto je to tak ? .
Reply on: AAA #167350:
Pre Bratislavu by vyvynuli aj vysokopodlazne metro, nech sa nahodou niekto nezlakne ked mu dojde nizkopodlazak ?
Reply on: Ike #167342:
A to by ešte bolo treba metro udržiavať. Lenže ak by sa nezmenil prístup, už vidím každé 3 km pomalé jazdy pre zlomenú koľajnicu a pod..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.