ešte tri vyradené Karosy B741 a SORky 18 tu budú najpočetnejšie klbáky ? asi sa odbachnem, nejaký dobrovoľník čo zmáčkne kohútik za mňa keby sa mi triasla ruka, príp. keby som sa na prvý pokus netrafil? ?
Oproti tomu 2619 a 2620 otvárali premávku 29.4.2011 na linke H1. Neviem, či jazdili ešte potom počas MS, ale každopádne ich vyradili pomerne rýchlo, oproti tomu napr. 2602, 3, 4, 6,... dlhodobo odstavené a stále vedené v stave...
to je tiez zaujimave, ten voz minimalne pol roka (ak nie viac) stal vo vozovni kvazi bez znamok zivota, a teraz zrazu vyradili... btw. 2628 tiez koncil...
Argument, prečo sa oplatí otočka pri NH, Ti už napísal 810zssk. Ja sa teda vyjadrím len k linkovaniu - JA NECHCEM!!! linky odvšadiaľ všade raz za 12 minút. Plne súhlasím s tým, že je lepšie mať jednu-dve linky na radiálu v dobrom intervale (rýchlejšia doprava, jednoduchšia situácia v obratiskách ...), ale k tomu treba vybudovať prestupné zastávky - Floriánske nám. obojsmerne s nástupišťom, Legionársku rozšíriť a vybaviť prístreškami minimálne v smere na Trnavské (v opačnom smere je prestup na hrane na Trnavskom mýte). Linkovanie, ktoré som uviedol, je takto navrhnuté v materiáloch, ktoré predložilo mesto k návrhu vybudovať električku za eurofondy. Nikde nie je napísané, že sa nedá vymyslieť inak, do dostavania je času dosť.
keď tam bude chodiť iba L30 na smer Lamač, tak tie kraťase na nej budú narvané a klbáky čo by to pobrali budú okolo Tesca iba prechádzať. Neviem prečo všetky nákupné centrá sú stavané tak, že musí sa k nim zachádzať okrem Polusu. Narážam na to, že je cesta, veľké parkovisko a za ním až nákupné centrum ? Nemohli to Tesco postaviť bližšie k ceste aby autobusy nemuseli zachádzať, spraviť na druhej strane zastávku a k nej podchod a parkovisko spraviť za Tescom?! Tá istá choroba aj Tesco v Petržke, že od zastávky môže človek robiť slalom medzi autá, fakt by sa im niečo stalo keby tie hypermarkety a nákupné centrá postavili tak pri ceste ako je Polus a parkovanie by riešili nie zabraním parcely jak hrom ale namiesto toho vybudovať jedno podzemné podlažie s parkovacími miestami a zabrali by o polovicu menej miesta kde mohla byť zeleň napr. ?
kto povedal, že na Vojenskej by nebola vyrovnávačka? Okrem toho, šoféri L192 vedia na Patrónku dojsť v pohode tempom aj na +2 neraz, dostala by L192 takú istú pauzu ako má L11 na Nám. Ľ. Š, čo dúfam, že uznáš za vhodné.
prosím nestraš, ešte aj linka 30 k Tescu? to už by sa človek nemal ako normálne dostať domov bez tej priblblej zachádzky? Nie každý má chuť ísť nakupovať po ceste z práce...na to vytiahne prinajhoršom 1x týždene auto z garáže/parkoviska/ a ak ho nemá, tak sa dá aj prestupom zo Segnárov 30+63 alebo opačne 37+30,63+30 (ak by sa zrušila 38-čka, ktoré doteraz nechápem prečo nejde celú trasu cez starý Lamač...). Mimochodom, od 11.06. už bude otvorené Tesco Expres na Malokarpatskom nám....
RE #167367 no.ev.di., áno jazdia slabšie a je to aj logické, keďže majú spoločnú trasu a aj cestujúcich na tomto úseku a ako by si to ty riešil, skrátením linky 37 alebo jej presmerovaním? Som ozaj veľmi zvedavý, ako si to prestavuješ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto